Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@03:30:36 GMT

ضرورت بهره‌‌گیری از متخصصان بسیجی در توسعه کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۰۸۴۱

ضرورت بهره‌‌گیری از متخصصان بسیجی در توسعه کشور

عاشوری با تاکید بر ضرورت بهره‌‌گیری از متخصصان بسیجی در توسعه کشور گفت: انتظار ما از مجموعه نخبگان بسیجی حل مشکلات جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «کیا عاشوری» امروز (پنج‌شنبه، ۲۱ آذر) در نشست تخصصی هفت‌گانه مجمع بسیجیان گیلان و شهرستان در دانشکده پرستاری رشت با بیان اینکه دانایی مسئولیت آدمی را بیشتر و توقعات جامعه را افزایش می‌دهد گفت: دانش باید همراه با تعهد و وارستگی باشد تا جامعه را متاثر از رفتار خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اقشار سپاه قدس گیلان با اشاره به خلا موجود در فعالیت‌ها و عملکرد مجامع و کارگروه‌های مجمع بسیج استان طی ۲ سال اخیر افزود: جهت تحقق آرمان‌های انقلاب و امام نیازمند بسیجیان برای نهادینه کردن و پیاده‌سازی این آرمان‌ها در جامعه هستیم.

 

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که نیروی انسانی کارآمد و خلاق قوه پیشران جامعه است اظهار داشت: باید با تقویت کارگروه‌های شهرستان‌ها در پاسداری از انقلاب و برهم زدن بن بست‌های تهدیدکننده انقلاب عمل کنیم.

 

عاشوری خواستار ایجاد فضای مناسب برای روسای مجامع در شهرستان‌ها شد تا جلسات کارگروه‌ها به‌طور منظم برگزار شود.


وی با تاکید بر بهره‌گیری از نخبگان در حل همه مشکلات جامعه تصریح کرد: چیزی که بسیج را نامحدود کرده، ویژگی‌های خاص بسیج است و انتظار ما از مجموعه نخبگان بسیجی حل مشکلات جامعه است.

 

عاشوری با اشاره به پیچیدگی توطئه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران اذعان کرد: این تقابل به جهت منافع مادی دشمنان ادامه دارد و ما در طول این ۴۰ سال ثابت کردیم با پیروی از ولایت فقیه در برابر تهدیدها ایستادگی می‌کنیم.

 

«رمضان‌علی طالبی» در ادامه این جلسه اقدامات بسیج را موجب رشد و بالندگی کشور دانست و اذعان کرد: بسیج به کمک دولت آمده و به لحاظ انجام پروژه‌های عمرانی۴۰ هزار میلیارد تومان از دولت، طلبکار است.

 

رییس مجمع عالی بسیج گیلان تاکید کرد: بی‌انصافی است که از توانمندی‌های داخل کشور بهره نگیریم.

 

وی با اشاره به برخی تصمیمات نابه‌خردانه در کشور همچون گرانی بنزین و وقایع اخیر گفت: در اتفاقات اخیر بسیج به‌ویژه در گیلان قدرت مانور را به دشمن نداد و با تدابیر مسئولان امنیتی این توطئه خنثی شد.

 

طالبی در ادامه به مجامع کشوری بسیج اشاره کرد و آن را از جمله تراوش‌های فکری دانست که در پی اتصال جریان بالنده مستمر در عرصه نخبگی با یکدیگر است و افزود: این جریات در برخی دوره‌ها مغفول ماند در حالیکه این مجامع مجامع می‌توانند قدرت اتصال را فراهم کنند.


وی با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم و تاکید بر مشارکت مردم، آن را اجری واجب برای دست‌یابی به اهداف والا با وجود سم‌پاشی های دشمن دانست.

 

در پایان این مراسم کارگاه آموزشی هفت‌گانه مجمع بسیج برگزار شد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مجلس اجلاس نماز سامانه فهما انتخابات قرآن کریم قرآن بودجه متخصصان بسیجی نیروی انسانی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه پزشکی با حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی و رئیس سازمان بازرسی کل کشور، روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس سازمان نظام پزشکی برگزار شد.

در این جلسه، ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، ضمن اشاره به جایگاه مهم جامعه پزشکی در حفظ سلامت جامعه و خدمت به مردم، بر حفظ کرامت جامعه پزشکی و پاسداشت نیروی انسانی در حوزه سلامت تاکید کرد.

وی با اشاره به وضعیت دستیاران رشته‌های تخصصی و متخصصین طرحی ضریب K، گفت: جامعه پزشکی کشور جزو قشرهای تخصصی مرجع و خدمتگذار کشور است که لازم است ضمن رعایت اخلاق پزشکی و حرفه‌ای و ارتقای توان علمی خود، همچنان در منطقه و دنیا افتخار آفرین باشد.

خدائیان افزود: رسیدگی‌به وضع دستیاران رشته‌های تخصصی و متخصصین طرحی ضریب K باید از اولویت‌های حوزه بهداشت و درمان کشور باشد.

وی همچنین نسبت به پیگیری جدی مطالب مطرح شده توسط رئیس کل سازمان نظام پزشکی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جامعه پزشکی و چالش‌های پیش روی آن در آینده، وضعیت نیروهای تخصصی و طرحی را تشریح کرد و خواستار رسیدگی به نارسایی‌های مرتبط با این حوزه به ویژه در زمینه اقتصاد سلامت، زیرساخت‌های تأمین و آموزش نیروی تخصصی برای کشور به خصوص شرایط رزیدنتی و نیروهای طرحی شد.

وی همچنین نسبت به پیگیری ویژه پرونده‌های اخیر و نیز برخی برخوردهای صورت گرفته با اعضای جامعه پزشکی در برخی استان‌ها و مطب‌ها تاکید کرد.

کد خبر 6092115 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • ضرورت اجتناب از افغان ستیزی/کشور در حوزه حضور اتباع اشباع شده است
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی