Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:05:30 GMT

۳ کشته در آتش‌سوزی کارگاه ضایعاتی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۰۸۴۶

۳ کشته در آتش‌سوزی کارگاه ضایعاتی

به گزارش خبرگزاری مهر، سعیدآقایاری، با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک کارگاه جمع‌آوری ضایعات در منطقه کهریزک، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: حدود ساعت ۲۰:۳۰ حریق در یک کارگاه جمع‌آوری ضایعات در محله مجیدآباد از توابع منطقه کهریزک به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت اکیپی از مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: هماهنگی لازم نیز برای حضور اورژانس و عوامل آتش‌نشانی به نشانی اعلامی انجام و تیم های مختلف خدمات رسان در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه بررسی های اولیه نشان از این داشت، محل استراحت کارگران در کارگاه طمعه حریق شده و تعدادی کارگر در میان شعله‌های آتش محبوس شده‌اند ادامه داد: متأسفانه در این حادثه ۳کارگر جوان بر اثر شدت سوختگی جان باختند و ۴ نفر دیگر نیز دچار سوختگی درجه یک تا ۳ شده اند که به سرعت به مراکز درمانی انتقال یافتند.

آقایاری از بازداشت صاحب این کارگاه به دستور مقام قضائی خبر داد و اضافه کرد: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

کد خبر 4795955

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی نیروی انتظامی شهرداری تهران شورای شهر تهران آلودگی هوا معلولان قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش شهر تهران دستگیری سارق محسن هاشمی آتش نشانی اغتشاشات ایران پیروز حناچی قوه قضائیه سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک انباری ۲۰ متری واقع در خبابان لاله‌زار خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انباری کوچک به مساحت حدود ۲۰ مترمربع که در طبقه دوم یک واحد صنفی قرار داشت رخ داده است. داخل این انبار لوازم و قطعات فلزی مربوط به لوستر و ... نگهداری می‌شد که آتش‌نشانان بلافاصله برای اطفاء حریق وارد عمل شده و موفق شدند تا شعله‌های آتش را در عرض چند دقیقه مهار و به طورکامل اطفاء کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده بود، اظهارکرد: همچنین با توجه به عرض کم خیابان لاله‌زار ترافیکی نیز در این مسیر ایجاد شده بود که همین موضوع موجب حساسیت کسبه و برخی از شهروندان شده بود، اما خوشبختانه این حریق بسیار جزئی بود و هیچگونه خسارت جانی به دنبال نداشت.

به گفته ملکی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند. کارشناسان آتش‌نشانی هم علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان