Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:05:50 GMT

دستگیری سارق جوان پس از ۱۲ ساعت از آخرین دزدی 

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۰۹۱۸

دستگیری سارق جوان پس از ۱۲ ساعت از آخرین دزدی 

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اسرافراز احمدی، افزود: ساعت ۲۲:۳۰ روز دوشنبه هجدهم آذر ۹۸ مرد جوانی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و اعلام کرد خودروی پرایدش از جلوی در خانه شان سرقت شده است که تیمی از ماموران تجسس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا برای بررسی موضوع به محل اعلامی، اعزام شدند.

وی بیان داشت: با حضور ماموران در نشانی اعلامی، شاکی اظهار داشت: گوشی موبایلش هم داخل خودرو بوده و هم خودرو و گوشی اش سرقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا، ادامه داد: با ردیابی های پلیسی، مشخص شد که خودروی شاکی در منطقه نسیم شهر متوقف شده است و صبح روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری به منطقه نسیم شهر اعزام و موفق شدند خودروی سرقتی را در ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح در جلوی منزل مسکونی مشاهده کنند.

احمدی با بیان اینکه اکیپ پلیسی با حضور در محل با فرض اینکه سارق برای سوار شدن بر خودرو مراجعه خواهد کرد در کمین نشستند، افزود: ساعت ۹:۳۰ صبح مرد جوانی به خودرو نزدیک و قصد سوار شدن بر آن را داشت که در یک عملیات پلیسی دستگیر و تحت بازجوئی اولیه قرار گرفت.  

وی ادامه داد: با انتقال متهم به کلانتری این سارق جوان علاوه بر سرقت خودرو و گوشی مال باخته در اظهاراتش اعتراف کرد: در هفته گذشته سه خودروی سواری را سرقت کرده است و پس از انتقال خودروهای سرقتی به منطقه رباط کریم آن را اوراق، قطعات خودروها را فروخته است.  

سرهنگ احمدی در پایان گفت: تحقیقات پلیسی برای دستگیری مالخرهای سارق و شناسایی مال باختگان و کشف سایر جرائم احتمالی ادامه دارد.

کد خبر 4795962

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگیری سارق کلانتری نیروی انتظامی شهرداری تهران شورای شهر تهران آلودگی هوا معلولان قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش شهر تهران دستگیری سارق محسن هاشمی آتش نشانی اغتشاشات ایران پیروز حناچی قوه قضائیه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسیده است، ابراز داشت: دستگیری سارق تلفن همراه، منازل سازمانی، زورگیر و توقیف موتورسیکلت قاچاق از جمله این مأموریت‌ها را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه سارق به عنف تلفن همراه یک شهروند سمنانی در پارک سوکان این شهر به دام پلیس افتاد، افزود: تلاش برای دستگیری همدست سارق ادامه دارد این دو متهم با سلاح سرد به سمت شاکی حمله ور شده و تلفن همراه او را به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال سرقت کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه سارق منازل مسکونی یکی از دستگاه‌های دولتی سمنان شناسایی و دستگیر شد، ابراز داشت: متهم به انجام سه فقره سرقت منازل مسکونی و ادارات دولتی اعتراف کرده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه سارقی در شاهرود با تهدید سلاح سرد از راننده آژانس سرقت کرده بود، دستگیر شد، تصریح کرد: پلیس ظرف ۴۸ ساعت توانست سارق را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه تلفن همراه مسروقه و سلاح سرد کشف کند.

وی ضمن بیان اینکه یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در شهرستان گرمسار توقیف و فرد مختلف به مراجع قانونی معرفی شد، افزود: ارزش این محموله هفت میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 6086100

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد