Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@22:18:01 GMT

واکنش مهدی قائدی به فسخ قرارداد استراماچونی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۱۰۲۹

مهدی قائدی مهاجم استقلال گفت: خبر فسخ قرارداد استراماچونی روی من خیلی تأثیر گذاشت و واقعاً شوکه شدم. حضور او در بازی‌ها و بخصوص کنار خط خیلی تأثیرگذار بود و حیف شد که مقابل پیکان استراماچونی را در اختیار نداشتیم.

اخبار ورزشی- مهدی قائدی بیان داشت: دوست ندارم خودم را درگیر پیشنهاد انگلیس کنم. من دو سال و نیم دیگر با استقلال قرارداد دارم و علاقه‌مندم با این تیم عنوان قهرمانی در لیگ برتر را به‌دست بیاورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش اصلی‌ام را روی موفقیت استقلال گذاشته‌ام، اما چه کسی بدش می‌آید آقای گل شود؟ بنابراین آقای گلی هدف دوم من است.

مهدی قائدی اظهار داشت: استراماچونی از من حمایت کرد، وقت داد و من هم توانستم جواب اطمینان او را بدهم. او اختصاصی خیلی با من کار و مدام نکته‌هایی را گوشزد کرد تا بتوانم از توانایی‌هایم به بهترین شکل ممکن استفاده کنم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دیاباته جدا از مسائل فنی که در سطح بالایی قرار دارد، یک دوست خوب و انسانی فوق‌العاده است. یک مهاجم خوب می‌تواند به زوج خودش هم کمک کند و دیاباته در استقلال این کار را انجام داده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استراماچونی مهدی قائدی استقلال تهران استقلال مهاجم استقلال مهدی قائدی استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا

بایرلورکوزن برای مدافع ملی پوش خودش برنامه بلند مدتی دارد و نمی خواهد او را به سادگی از دست بدهد. 

طرفداری | بایرن مونیخ علاقه مند به جذب یوناتان تا، مدافع میانی لورکوزن است. تا با لورکوزن تا 2025 قرارداد دارد و بند آزادسازی ندارد. طبق گزارش اسکای، قیمت درخواستی لورکوزن برای این ملی پوش 20 میلیون یورو است.

با این حال، مدیر ورزشی لورکوزن، رولفس اعلام کرده قصد دارند قرارداد تا را تمدید کنند و مذاکرات بعد از فصل جاری انجام خواهد شد. او تاکید کرد تمرکز فعلی تیم روی کسب بهترین نتایج است و تا نیز همین عقیده را دارد.

می خواهیم قرارداد یونا را تمدید کنیم، فراتر از سال 2025. تمرکز ما و او روی بازی های باقی مانده این فصل است. 

لورکوزن که به تازگی قهرمان بوندسلیگا شده، حالا فرصت دارد با قهرمانی در جام حذفی (فینال مقابل کایزرسلاترن) و لیگ اروپا (که در نیمه نهایی با رم بازی می‌کند) به سه گانه برسد.

بیشتر بخوانید: 

بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا

استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • گل مهدی قائدی به النصر امارات / فیلم
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس