Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@02:21:00 GMT

مهاجرت‌ها در اردستان زنگ خطر را به صدا درآوره است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۱۰۷۵

مهاجرت‌ها در اردستان زنگ خطر را به صدا درآوره است

فرماندار اردستان گفت: مهاحرت‌ها در شهرستان اردستان زنگ خطری برای این شهرستان است در حالی که این شهرستان دارای پتانسیل‌های خیلی خوب است. ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حمید رضا تاملی ظهر امروز در جلسه کمیته امور زیربنایی و شهرسازی اردستان اظهارداشت: یکی از موضوعاتی که میتواند شهرستان اردستان را به جایگاه خود بازگرداند برطرفشدن مشکلات مخابراتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهاحرتها در شهرستان اردستان زنگ خطری برای این شهرستان است در حالی که این شهرستان دارای پتانسیلهای خیلی خوب برخوردار است اما از پتانسیل نیروی انسانی که اصل توسعه خواهد بود محروم است.

فرماندار اردستان گفت: مهمترین عواملی که می‌تواند موضوع مهاجرت را در شهرستان اردستان متوقف کند و شرایط را به سمت بهبود ببرد موضوع تولید رونق است که بخشی از آن در مسائل فن آوری خواهد بود.

«اشتغال‌زایی روستایی»| کلید مهاجرت معکوس / صنایع دستی روداب احیا می‌شودمهاجرت در جزیره هرمز با اجرای طرح‌های اشتغالی معکوس شدتدوام ‌مهاجرت و حاشیه‌نشینی در خراسان جنوبی / سکونت مردم در بافت‌های ناکارآمد

وی ابراز داشت: اردستان بر روی افزایش و سیاست جمعیتی کار میکند تا مهاجرت‌های معکوس صورت گیرد اما افراد با توحه به علاقه‌مندی به فضای مجازی و ارتباطات که در این شهرستان به صورت ناقص وجود دارد حاضر به حضور در شهرستان نیستند.

تاملی بیان داشت: نگاه با خط کش جمعیت به شهرستان اردستان نمی‌تواند مشکلات این شهرستان را در هر حوزهای برطرف کند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: زیرساخت فیبر نوری در اردستان انجام شده است اما عملا بهره برداری از این سرمایه‌گذاری انجام نمیشود.

وی تاکید کرد: مجموعه شهرک‌های صنعتی و اداری شهرستان اردستان از اتصال فیبر نوری بهره برداری درستی نمی‌توانند داشته باشند.

انتهای پیام/ 802/ش

R7760/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان

دریافت 46 MB کد خبر 6087918

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • خسارت ندیدن بناهای بافت تاریخی زواره
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان