Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده ۲۵ آذر ماه کنگره ۵۵ شهید دانشجوی استان برگزار می‌شود که بدون شک این کنگره ضامن ایجاد فضای معنوی و ارزشی در دانشگاههای استان است. ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، پرویز پرزور ظهر امروز در نشست خبری در اردبیل اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده 25 آذر ماه کنگره 55 شهید دانشجوی استان برگزار می‌شود که بدون شک این کنگره ضامن ایجاد فضای معنوی و ارزشی در دانشگاههای استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشریح زمان و مکان برگزاری این کنگره نیز بیان کرد: این مراسم معنوی و ارزشمند راس ساعت 9:30 در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود که برنامه‌ای عظیم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و باید تمام تلاش خود را در برگزاری باشکوه این مراسم به عمل آوریم.

نخستین کنگره شهدای دانش آموز دختر مازندران برگزار شدکنگره شهدای ورزشکار کشور با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران برگزار می‌شودآیت‌الله علم‌الهدی: در طلیعه برگزاری کنگره 18 هزار شهید خراسان رضوی "کنگره شهدای روحانی" ‌برگزار شود

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: ترویج راه و اهداف شهدای والامقام یک ضرورت اساسی و همه‌جانبه است که باید با هموارسازی این مسیر به این اهداف والا دست یابیم و با توجه به این که تبیین این مهم در بین نسل جوان و امروزی حائز اهمیت است باید برنامه‌های خوبی در این زمینه تدوین شود.

پرزور با تشریح برنامه‌های این کنگره نیز اظهار کرد: برگزاری این مراسم با حضور بازیگر و هنرمند حوزه دفاع مقدس و سخنران کشوری در دستور کار قرار گرفته و رونمایی از اپلکیشن کتاب امتحان نهایی و برگزاری مسابقه کتابخوانی«کتاب یادت باشد» خاطره شهید مدافع حرم نیز از دیگر محورهای این کنگره است که 24 آذر ماه برگزار و برگزیدگان در این مراسم مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: تجلیل از خانواده‌های شهدای دانشجو نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم است و حمایت‌های لازم در راستای برگزاری این مراسم توسط دانشگاه‌های استان و سپاه حضرت عباس(ع) محقق شده که تلاش‌های انجام یافته در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

انتهای پیام/132/ش

R41374/P/S6,49/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این مراسم گفت: عدالت محوری سرلوحه امور ائمه اطهار به ویژه امام جعفر صاق (ع) بود و ایشان با همین رویکرد در مقابل حاکمان ظالمِ زمان ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری