Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان با معرفی غرفه‌های برتر به کار خود پایان داد.

در این مراسم که با حضور رؤسای دانشگاه‌ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران غرفه‌ها، پژوهشگران و دانشجویان در محل برگزاری نمایشگاه برگزار شد، مهدی غفاری رئیس پارک علم و فناوری گلستان ضمن تقدیر از میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، اظهار کرد: در نمایشگاه امسال تعداد ۱۴ کارگاه آموزشی و ۱۰ پنل تخصصی مرتبط با معضلات استان با کمک دستگاه‌های مختلف برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقبال خوب از نمایشگاه امسال، افزود: طی آمار روزانه بین ۷۰۰ الی ۸۰۰ نفر از نمایشگاه بازدید کردند و رشد چشمگیری نسبت به سنوات قبل شاهد بودیم.

غفاری بیان کرد: تفاهم‌نامه‌های متعددی توسط دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی منعقد و رویداد فرش فناوری با حضور اصحاب رسانه برگزار شد که در آن فناوران ایده‌های خود را ارائه کردند.

دبیر بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان خاطرنشان کرد: از دیگر اتفاقات مهم نمایشگاه امسال، معرفی نیازهای فناورانه صنایع بود که در آن مشکلات و چالش‌های صنایع بیان شد و پژوهشگران و دانشگاهیان آنها را شنیدند که امیدواریم منتج به عقد تفاهمنامه شود.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های اجرا شده در نمایشگاه امسال، تورهای فناوری بود که در آن یک راهنما بخش‌های مختلف را توضیح داده تا مدعوین و مراجعان با تسلط بیشتری از بخش‌های مختلف دیدن نمایند.

همچنین همزمان با اختتامیه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان، غرفه‌های برتر این نمایشگاه معرفی شدند؛ بر این اساس، از میان دانشگاه‌های شرکت کننده در نمایشگاه امسال، غرفه دانشگاه آزاد اسلامی استان، دانشگاه فرهنگیان استان و مرکز تحقیقات علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به عنوان غرفه‌های برتر انتخاب شدند.

اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان به عنوان غرفه‌های برتر از میان دستگاه‌های اجرایی و غرفه‌ اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز در حوزه صنایع خلاق به عنوان غرفه برتر انتخاب و معرفی شد.

در پایان به تمامی غرفه‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه از سوی دبیرخانه نمایشگاه لوح یادبودی اهدا شد.

گفتنی است؛ بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان که از 17 آذرماه 98 در محل دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان آغاز به کار کرده بود، با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

در مراسم اختتامیه، غرفه دانشگاه آزاد استان گلستان به عنوان غرفه برتر بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری و فن بازار استان گلستان معرفی شد.

انتهای پیام/

168 / 320 پارک علم و فناوری گلستان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پارک علم و فناوری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد

رونی یولیان تورو در جریان بازدید از غرفه استان فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان فارس ضمن اذعان براینکه کشور ایران دارای توانمندی‌های قابل توجهی در حوزه صنعت، کشاورزی و تکنولوژی است، گفت: برای نخستین بار که در یک نمایشگاه بین المللی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان فارس آشنا شدم و از این بابت خرسندم.

او با اشاره به بازدیدی که طی روز‌های گذشته از شهر شیراز داشته، افزود: شیراز و زیبایی‌های آن واقعاً یک شگفتی است و امیدوارم در سفر‌های آتی برای یک رویداد تجاری به نتیجه برسیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود