Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال شهرداری تبریز مقابل تیم مس کرمان حاضر نشد تا دیدار این دو تیم در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته اول ۳ بر صفر به سود تیم کرمانی اعلام شود. ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اعضای تیم فوتبال شهرداری تبریز به خاطر مشکلاتی که برای تغییر نام این باشگاه ایجاد شد به کرمان سفر نکرده و در بازی امروز مقابل تیم مس - از هفته هفدهم لیگ دسته اول - حاضر نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: با توجه به اینکه همه عوامل میزبان، هواداران، مأموران نیروی انتظامی و همچنین نیروهای اورژانس در ورزشگاه حاضر بودند، نتیجه این مسابقه به دلیل غیبت حریف 3 بر صفر به سود تیم مس کرمان خواهد بود. پرونده این بازی نیز برای بررسی بیشتر به کمیته انضباطی ارسال می‌شود.

ابهام در برگزاری دیدار مس کرمان با شهرداری تبریز

این مسابقه قرار بود همانند سایر دیدارهای هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال از ساعت 14 امروز (پنجشنبه) برگزار شود که این اتفاق رخ نداد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال مس کرمان لیگ دسته اول تیم فوتبال شهرداری تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال مس کرمان لیگ دسته اول تیم فوتبال شهرداری تبریز فوتبال تیم فوتبال مس کرمان لیگ دسته اول تیم فوتبال شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، در این مسابقات استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد به مدت سه روز با هم رقابت کردند.

در پایان نفرات و تیم‌های برتر در رشته‌های فوتسال، والیبال، شنا، تیراندازی، دارت و تنیس روی میز معرفی شدند.

در بخش تیمی استان‌های کرمان، یزد و هرمزگان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری مسابقات تیراندازی کشوری در حاجی آباد

دیگر خبرها

  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد