Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:56:11 GMT

افزایش ۱۳ درصدی کشفیات سرقت در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۱۵۴۴

افزایش ۱۳ درصدی کشفیات سرقت در مازندران

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی مازندران از افزایش ۱۳ درصدی کشفیات سرقت در سطح استان طی ۸ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، اماکن خصوصی و صندوق صدقات در سطح شهرستان نوشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی نوشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، رد یک سارق حرفه‌ای را در این سرقت‌ها شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مازندران اظهار کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه متهم و با هماهنگی قضائی این فرد را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند که متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس تاکنون به ۳۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و سرقت صندوق صدقات در سطح شهرستان نوشهر اقرار کرد.

سردار میرفیضی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهم با قرار مناسب صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: در ۸ ماهه امسال در حوزه وقوع سرقت به عنف، ۳۴ درصد در حوزه وقوع کیف قاپی و ۲۳ درصد در حوزه وقوع سرقت خودرو ۵ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته‌ایم.

سردار میرفیضی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت نکات ایمنی و استفاده از سیستم‌ها و تجهیزات مراقبتی و حفاظتی به هشدارهای پلیس توجه کرده و هر گونه موارد مشکوک را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دستگیری باند سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه