Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:07:00 GMT

کره شمالی: آمریکا دست خالی است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۱۶۳۱

کره شمالی: آمریکا دست خالی است

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه رسمی کره شمالی هشدار داد حتی اگر مذاکرات از سر گرفته شود؛ آمریکا چیزی برای عرضه کردن ندارد.

این رسانه همچنین درخواست آمریکا مبنی بر تشکیل جلسه شورای امنیت با موضوع بررسی آزمایش‌های موشکی کره شمالی را احمقانه توصیف و تاکید کرد اصولاً این شورا ابزاری در دست آمریکا است.

پیونگ یانگ همچنین از آمادگی برای پاسخ‌گویی به هرگونه اقدام اتخاذ شده از سوی آمریکا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کلی کرافت» نماینده آمریکا در سازمان ملل مدعی شد واشنگتن آماده است تا همزمان قدم‌های ملموسی را در راستای حصول توافقی بردارد که هدف از آن واداشتن کره شمالی به رها کردن برنامه هسته‌ای- موشکی خود است حال آنکه شورای امنیت نیز باید آماده پاسخگویی به هرگونه اقدام تحریک آمیز (از سوی پیونگ یانگ) باشد.

کرافت همچنین مدعی آمادگی انعطاف‌پذیری آمریکا در اتخاذ رویکرد خود در این زمینه شد حال آنکه از لزوم حصول توافقی متوازن سخن گفت که پاسخگوی دغدغه همه طرفین باشد.

کد خبر 4796029 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا کره شمالی مذاکرات هسته ای کره شمالی ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ایران سوریه دونالد ترامپ روسیه ترکیه ناتو عربستان سعودی لبنان فلسطین فرانسه داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا

 آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، روز جمعه به وقت محلی مدعی شد تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا به دلیل جنگ در غزه نشانه دموکراسی آمریکایی است.

بلینکن در نشستی خبری در چین در پاسخ به سئوالی درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا درباره غزه مدعی شد درک می‌کند که این جنگ «احساسات پرشوری» را برانگیخته است و دولت بایدن تمام تلاش خود را برای توقف جنگ انجام می‌دهد.

بر اساس گزارش رویترز، از شروع اعتراض ها به جنگ اسرائیل در غزه با عنوان «جنبش همبستگی با غزه» از دانشگاه کلمبیای نیویورک آمریکا و سرایت آن به سایر دانشگاههای آمریکا حدود ۵۵۰ نفر دستگیر شده اند.

وزیر خارجه دولت بایدن گفت: «در کشور ما، این یکی از ویژگی‌های بارز دموکراسی است که شهروندان می‌توانند دیدگاه‌ها، نگرانی‌ها و خشم خود را در هر زمانی که بخواهند ابراز کنند و به باور من این تجلی قدرت کشور و قدرت دموکراسی است.»

بلینکن در عین حال از اینکه در این تجمعات، دانشجویان به جنبش حماس اعتراض نکرده اند، به آنان انتقاد کرد و گفت که در این اعتراض ها «آن چنان در مورد حماس سکوت شده است که گویی حتی بخشی از ماجرا نیست.»

وزیر خارجه آمریکا همچنین در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان آمریکا پس از سفر سه روزه به چین در پاسخ به سوالی درباره تظاهرات حامی فلسطین که در روزهای اخیر در دانشگاه‌های آمریکا مدعی دفاع از حق اعتراض آمریکایی‌ها شد و گفت که مواردی وجود داشته است که عبارات واضحی از یهودستیزی وجود داشته است، اما «اعتراضات فی نفسه یهودستیزانه نیستند».

بلینکن گفت: «آنچه که ما نیز می‌بینیم، مردم، جوانان، افراد از طبقات مختلف است که بسیار پرشور هستند و احساسات بسیار قوی درباره (درگیری) دارند.»

او همچنین بر اهمیت چنین بیانی در دموکراسی ها تاکید کرد. او گفت: «در کشور، جامعه و دموکراسی ما، اظهار نظر در مورد آن، هم مناسب است و هم محافظت می‌شود».

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد
  • سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا
  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران