Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گچساران با اشاره به اینکه در فضای مجازی مشاهده می‌شود که بیان دارند چرا این طرح‌ها نیمه تمام رها شده است، گفت: این افراد چرا نمی‌گویند در قدیم کاری صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز با حضور معاونت روستایی ومسکن کشور و معاون بازسازی بنیاد مسکن، نماینده گچساران  و دیگر مسوولان پروژه طرح گردشگری روستای دیل گچساران افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این آیین غلامرضا تاجگردون اظهار کرد: آنهایی که اهل دین هستند بهتر از من می‌دانند این روستا دارای اصالت و تاریخ مشخصی است.

 وی با بیان اینکه این اصالت و تاریخ باقی خواهد ماند، گفت: در گذشته کارهایی صورت گرفته اما به اتمام نرسیده است.

نماینده مردم گچساران با اشاره به اینکه در فضای مجازی مشاهده می‌شود که بیان دارند چرا این  طرح‌ها نیمه تمام رها شده است، گفت: این افراد چرا نمی‌گویند در قدیم کاری صورت نگرفته است.

تاجگردون با اشاره به اینکه خوب است مطالبه‌گری داشته باشیم، بیان کرد:خوشبختانه در بارندگی سال گذشته  به واسطه ایمن سازی و کانال سازی  در این روستا خسارت چندانی در برنداشته است.

نماینده مردم گچساران ادامه داد: جوانان دیل به این نکته توجه داشته باشند که با همکاری یک دیگر می‌توان مشکلات را مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه این تفکر اشتباه است که تاجگردون به تنهایی می‌تواند مشکلات را مرتفع کند‌ و آیا مگر تاجگردون سوپرمن است، گفت: روستای دیل در طرح منظومه روستایی یکی از روستاهای حائز اهمیت است.

 تاجگردون عنوان کرد: در برنامه ششم توسعه کشور ۳۰۰روستا طرح گردشگری و بهسازی آن تهیه و اجرا خواهد شد که یکی از این روستاها، روستای دیل است.

نماینده مردم گچساران خاطرنشان کرد: امیدواریم طرح گردشگری در دیگر روستای این شهرستان با هدف مشخص اجرا شود و مابقی روستاهای این شهرستان این گونه طرح‌ها را مشاهده کنند و برای اجرای این گونه طرح ها همت داشته باشند.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران تاجگردون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر کالابرگ خود را نگرفته اید، بجنبید!/ دولت دارد با فروشندگان اجناس کالابرگی تسویه می کند

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسویه دولت با فروشندگان متصل به طرح کالابرگ طی چهار روز آینده خبر داد.   علیرضا عسگریان در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: از ابتدای طرح کالابرگ تسویه حساب با فروشندگان با فاصله اندک انجام می‌شد؛ به این معنی که از زمان اجرای طرح کالابرگ، به محض انجام خرید و به تناسب فاکتورها و براساس دقت‌هایی که بر فروش محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گرفت، بین دو تا سه روز با فروشگاه‌ها تسویه می‌شد.   معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معمولا تا ساعت ۱۲ هرشب تمام فعل و انفعالات مالی با فروشگاه‌ها نهایی می‌شد، گفت: نوزدهم هر ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت می‌گرفت.   وی ادامه داد: اما در مرحله سوم طرح فجرانه در تسویه دولت با فروشگاه‌ها فاصله‌ای افتاده که قرار است طی چهار روز آینده تسویه نهایی انجام شود.   به گفته عسگریان، بدهی دولت به فروشندگان کمتر از ۲ همت است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرح کالابرگ ادامه می‌یابد؟ برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی دور از انتظار نیست

دیگر خبرها

  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • نزول قیمت سکه و طلا در بازار تهران
  • زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور ساخته شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • تهیه‌کننده نون‌خ: سعید آقاخانی دستمزد نجومی نگرفته/ آمار مخاطبان تلویزیون بیش از آن چیزی است که گفته می‌شود
  • اگر کالابرگ خود را نگرفته اید، بجنبید!/ دولت دارد با فروشندگان اجناس کالابرگی تسویه می کند
  • ریزش قیمت طلا و انواع سکه در پی کاهش نرخ ارز
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد