Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای روستای دیل گفت: متاسفانه از جوانان دیل به عنوان نیرو در ادارات و نهادها استفاده نشده است که می‌طلبد نماینده به این مهم توجه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز با حضور معاونت روستایی ومسکن کشور و معاون بازسازی بنیاد مسکن، نماینده گچساران  و دیگر مسوولان پروژه طرح گردشگری روستای دیل گچساران افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این آیین بهزادی با بیان اینکه روستای دیل متشکل از چند ده کوچک است، گفت: روستای دیل یکی از روستاهای قدیمی و بزرگ شهرستان گچساران است  و با توجه به بافت قدیمی و بناهای تاریخی و مناطق گردشگری  احداث جاده دو باند برای تردد گردشگران در این منطقه لازم و ضروری است.

رئیس شورای روستای دیل گفت: این روستا دارای  ۱۵۰هکتار بافت مسکونی و ۲۰۰هکتار  باغات است.

 وی با اشاره به اینکه در بارندگی سال گذشته  سیل بند تخریب شده  و نیاز به مرمت و احداث دارد..

 بهزادی با اشاره به اینکه این روستا دارای چند امامزاده است که می‌توان این روستا را به عنوان قطب گردشگری در این شهرستان دانست، گفت: در حال حاضر مشکل اصلی جوانان این روستا اشتغال است.

 وی با بیان اینکه متاسفانه از جوانان دیل  به عنوان نیرو در ادارات و نهادها استفاده نشده است، ابراز کرد: در دوره قبل ۸۵درصد از اهالی این روستای  به نماینده فعلی رای داده‌اند که نیاز است به این مقوله توجه داشته باشد.

 بهزادی به دیگر مشکلات این روستا پرداخت و خاطرنشان کرد: نبود جایگاه ورزشی از دیگر مشکلات اهالی این روستا است.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان گفت: فراهم بودن امکانات زیر ساختی و زمین‌های حاصلخیز موجب رغبت اهالی به زندگی در این روستا شده است.
مرادی همچنین از اجرای طرح هادی در ۳۷۱ روستا با اعتبار ۴ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
به گفته وی، از ۸۰۱ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در استان ۵۶ درصد مقاوم سازی شده است.

دیگر خبرها

  • ببینید | انتقاد تند نماینده نیروهای شرکتی از دولت روی آنتن تلویزیون!
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند