Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی گلستان از برگزاری اولین دوره توانمندسازی فعالین جهادی با رویکرد مساله محوری با همکاری معاونت بسیج سازندگی سپاه نینوا خبر داد.

جواد فرامرزی، مسئول بسیج دانشجویی گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از برگزاری اولین دوره توانمندسازی فعالین جهادی با رویکرد مساله محوری با همکاری معاونت بسیج سازندگی سپاه نینوا خبر داد و گفت: در راستای بهینه سازی حرکت‌های جهادی و نقش آفرینی تخصصی نیرو‌ها این رویکرد در دستور کار بسیج دانشجویی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرامرزی تصریح کرد: در این دوره دو روزه که ۲۷ و ۲۸ آذرماه جاری در اردوگاه شیرآباد شهرستان خان ببین برگزار می‌شود، مباحثی، چون نقش آفرینی تخصصی با رویکرد مسئله محوری در حرکت‌های جهادی، راهکار‌های نقش آفرینی در محلات حاشیه نشین، نقش آفرینی در عرصه اقتصادی و آشنایی با جریان سازی مناسب مطالبات جهادی در فضای مجازی و رسانه، با حضور اساتیدی از سازمان بسیج دانشجویی کشور و استان آموزش داده می‌شود.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی گلستان در ادامه افزود: هدف از این دوره ورود گروه‌های جهادی در بحث‌هایی از جنس رویکرد حل مساله‌ای است و با توجه به اینکه بسیج دانشجویی یک نهاد برخاسته از ارزش‌های انقلاب اسلامی است تبیین مسئله محوری در حرکت‌های جهادی می‌تواند در تحقق اصولی و علمی اهدافی، چون اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی نقش بسزایی داشته باشد.

وی یادآور شد: حرکت‌های جهادی همواره با شاخصه کار و تلاش بی وقفه در راستای تحقق اهداف گفتمان انقلاب در عرصه‌های مختلف شناخته می‌شود و طی سالیان گذشته این موضوع بصورت جدی پیگیری شده است که از نمونه‌های بارز آن مب توام به خدمات رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه و همچنین سیل امسال استان اشاره کرد.

فرامرزی اظهار کرد: از ابتدای امسال، ۱۴ هزار نفر روز دانشجو در قالب ۱۰۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در عرصه‌های مختلف جهادی استان از جمله کمک به سیل زدگان، مناطق حاشیه نشین و محروم به میدان آمده اند که این نشان از ظرفیت بالای نسل جوان ماست و با توجه به نگاه پژوهشی در این رویکرد و تناسب آن با رسالت علمی دانشجویان لزوم آموزش و تقویت رویکرد مسئه محوری بیشتر احساس می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: پس از برگزاری این دوره، ان شاالله شاهد این هستیم که در کنار فعالیت و خدماتی که گروه‌های جهادی هر ساله انجام می‌دهند، با توجه به الویت‌های مناطق مختلف استان پیگیری یک یا دو مساله اصلی با رویکرد جدید در دستور کار گروه‌ها قرار گیرد و برای حل و مرتفع شدن آن تلاش کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی گلستان اردوی جهادی حاشیه نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این مراسم با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند