Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:54:40 GMT

لیگ یک/ دوئل پایین جدول به سود سیرجان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۲۷۸۰

لیگ یک/ دوئل پایین جدول به سود سیرجان

تیم آرمان گهر سیرجان موفق شد در خانه برد مهمی را مقابل رایکای بابل به دست آورد.

به گزارش "ورزش‌سه"، در دوئل پایین جدولی های لیگ دسته اول در هفته هفدهم این مسابقات این شاگردان قاسم شهبا بودند که به یک برد ارزشمند دست یافتند.


تیم رایکا بابل که بعد از تغییرات مدیریتی و فنی، موفق شده بود به نتایج خوبی دست یابد، اکنون بار دیگر در مدار باخت قرار گرفت و بعد از شکست هفته گذشته مقابل ملوان در خانه، اینبار در سیرجان برابر آرمان گهر شکست خورد و دست خالی به مازندران بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آرمان گهر که در این فصل موفق شده جواز حضور در لیگ دسته اول را به دست بیاورد، با این پیروزی ارزشمند از جمع قعرنشینان فاصله گرفت و با امتیاز امتیاز در جایگاه سیزدهم حاضر شد تا امیدوار به ادامه فصل باشد. رایکا بابل اما بعد از این باخت جایگاه خود را به ملوان داد تا با یک پله نزول، خطر سقوط را بیش از گذشته احساس کند. 


ستاره آرمان گهر در این بازی امیر محمودآبادی بود که ابتدا در نیمه اول و دقیقه 18 یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند و در نیمه دوم نیز با گل دقیقه 53 خود، تیمش را امیدوارتر کرد. در ادامه بازی اما مصطفی احمدی موفق شد در دقیقه 60 فاصله را کمتر کند اما حملات تیم مازنی و شاگردان هادی شکوری برای به تساوی کشاندن بازی بی نتیجه ماند و این نماینده سیرجان بود که بازی را با پیروزی خاتمه داد.


رایکا هفته آینده مصاف سختی با آلومینیوم اراک و شاگردان محمود فکری خواهد داشت و آرمان گهر سیرجان نیز به البرز خواهد رفت تا با گل ریحان و شاگردان محمد نصرتی دیدار کند.

رایکا بابل دسته یک آرمان گهر سیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رایکا بابل دسته یک آرمان گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی

به گزارش ورزش سه، دو تیم ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی شاگردان تارتار برای شکست نارنجی پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

ترکیب تیم مهدی تارتار برای این دیدار به شرح زیر است: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی