Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان برای یک سفر دو روزه به چهارمحال و بختیاری امروز وارد شهرکرد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان برای یک سفر دو روزه به چهارمحال و بختیاری امروز وارد شهرکرد شد.

وی در روز اول سفر خود به چهارمحال و بختیاری  استخـر بلداجی را افتتاح  و سپس استخر شهر گندمان را کلنگ‌زنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرامرزیان در ادامه اقدامات خود در روز اول سفر به چهارمحال و بختیاری سکوی تماشاگران و ساختمان رختکن بروجن را افتتاح کرد و سپس به بازدید از پروژه‌های ورزشی این استان پرداخت.

افتتاح زمین تنیس و بازدید از پروژه‌های در حال ساخت شهرهای فرادنبه و سفیددشت و شرکت در آیین اختتامیه جام خوشه‌چین منطقه 2 کشور از دیگر برنامه‌های پیش‌روی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در روز اول سفر به چهارمحال و بختیاری است.

گفتنی است فرامرزیان در روز دوم سفر خود به این استان به شهرستان لردگان عزیمت کرده و از پروژه‌های ورزشی این شهرستان بازدید می‌کند.

وی همچنین جلسه‌ای با دبیران تشکل‌های مردم نهاد و هیات‌های ورزشی شهرستان لردگان خواهد داشت.

انتهای پیام/68020/م

 

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ورزش ورزش جوانان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر