Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@10:12:26 GMT

میزبانی ایران در مسابقات جهانی حاوی پیام صلح است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۳۲۶۳

میزبانی ایران در مسابقات جهانی حاوی پیام صلح است

هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در مسابقات بین المللی آزاد و فرنگی نونهالان که به مناسبت روز جهانی کودک در سالن یادگار امام شهر الوند برگزار شد، اظهار داشت:  در حالی که برخی کشورها علیه جمهوری اسلامی با تبلیغات منفی تصویری خشن از کشورمان نمایش داده و آن را ناامن جلوه می‌دهند، برگزاری چنین مسابقاتی جواب محکمی به آنها بوده و توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات سفیران جمهوری اسلامی ایران خواهند بود، اظهار داشت: ایران همیشه صلح طلب بوده و خواستار صلح در تمام نقاط دنیا است که انتقال این پیام توسط تیم‌های شرکت کننده در مسابقات منتقل می‌شود.

جمالی پور ایران را یک کشور امن و با درجه امنیت بسیار بالا عنوان کرد و گفت: یکی از نکات مثبت جمهوری اسلامی داشتن امنیت بالا در منطقه است و همواره تلاش شده تا این امنیت در داخل کشور تثیبت شود.

استاندار قزوین به ظرفیت‌های گردشگری این استان اشاره کرد و گفت: از آنجایی که قزوین دارای ظرفیت‌های فراوان اقتصادی، فرهنگی و گردشگری است، از تیم‌های خارجی شرکت کننده در مسابقات کشتی می‌خواهیم که از این آثار بازدید کرده و مبلغ خوبی برای فرهنگ و تمدن این شهر تاریخی باشند.

بیست و دومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان از امشب با حضور ۹۰ ورزشکار در قالب هشت تیم خارجی از کشورهای قرقیزستان، ارمنستان، تاجیکستان، ترکمنستان و آذربایجان و ۱۳۰ ورزشکار در قالب پنج تیم داخلی و تیم منتخب استان قزوین در ۲ بخش آزاد و فرنگی در شهر الوند مرکز شهرستان البرز آغاز شده و تا ۲۲ آذرماه ادامه خواهد یافت.

برچسب‌ها شهرستان البرز کشتی استانداری قزوین الوند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان البرز کشتی استانداری قزوین الوند شهرستان البرز کشتی استانداری قزوین الوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی

 سید ابوالفضل حسینی  کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • پیام شی به نشست سازمان همکاری اسلامی
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر