Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:52:21 GMT

مربی فولاد: بازیکنان جذب شده اولویت ما نبودند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۳۳۷۲

مربی فولاد: بازیکنان جذب شده اولویت ما نبودند

مربی تیم فولاد خوزستان اعلام کرد تیمش برای برد مقابل فولاد خوزستان به میدان می رود.

به گزارش "ورزش‌سه"، حمید رضا رجبی که در غیاب جواد نکونام در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور حضور یافته بود، درباره این بازی عنوان کرد: متأسفانه جواد نکونام سرماخوردگی شدیدی داشت که به همین خاطر به نشست خبری نیامد و گفت که از شما عذرخواهی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما فردا مقابل تیمی شناخته‌شده و قوی بازی می‌کنیم. تراکتور از لحاظ بازیکنی هزینه زیادی کرده و بازیکنان بسیار خوبی دارد. آنها کاپیتان‌های تیم ملی را در اختیار دارند و بازیکنانش می‌توانند در هر لحظه نتیجه بازی را تغییر دهند.


وی ادامه داد: تراکتور نباید اینجای جدول (رتبه نهم) باشد و می‌توانست در صدر جدول باشد. تراکتور تیم قدرتمندی است و بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت. ما بازیکن اصلی خود را در اختیار نداریم. شیمبا چهارکارته است و میثم دورقی و عباس بوعذار هم محروم هستند. چند بازیکن دیگرمان از جمله سینا مریدی، فرزاد جعفری و امیرحسین باقرپور را هم در کنار خود نداریم.


مربی فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که این تیم برای کسب سه امتیاز به تبریز آمده است یا خیر، تصریح کرد: فولاد براساس کار تیمی و نظم تاکتیکی جلو می‌رود و براساس مهره‌هایش بازی نمی‌کند. ما نظم تاکتیکی خوبی داریم و در هفته‌های گذشته این موضوع را نشان داده‌ایم. ما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم، اما نه اینکه به خاطر آن، بی‌مهابا حمله کنیم. ما به دنبال استفاده از نقاط ضعف تراکتور هستیم تا سه امتیاز را بگیریم.


رجبی در پاسخ به این پرسش که شاگردان نکونام چقدر به برنامه‌های خود تا نیم‌فصل رسیده‌اند، بیان کرد: پس از اینکه نکونام به فولاد آمد، نفراتی را به باشگاه معرفی کردیم تا آنها را جذب کنیم. با توجه به اینکه بودجه باشگاه فولاد محدود است، اولویت‌های اول ما جذب نشدند و بازیکنانی را گرفتیم که با توجه به بودجه باشگاه، منطقی بود. برنامه ما این بود که در نیم‌فصل اول، تیم خوبی روانه میدان کنیم و در نیم‌فصل دوم با تقویت کردن تیم، به رده‌های بالای جدول برسیم.

فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!

فولاد و تراکتور در جریان هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال، از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (دوشنبه) به میزبانی ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم خواهند رفت.

نه تراکتور اوضاع جالبی دارد و نه فولاد. تی‌تی‌ها هیچ یک از ۵ دیدار اخیرشان را نبرده‌اند و تنها ۳ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن عایدشان شده است. در سمت مقابل از آخرین برد فولاد در حال سقوط، ۸ هفته می‌گذرد و سرخ‌پوشان اهواز هفته‌هاست برای بقا در لیگ‌برتر دست و پا می‌زنند.

۱۰ نکته درباره این دیدار را در ادامه می‌خوانید:

۱. فولاد با ۲۲ امتیاز تیم چهاردهم جدول است. این تیم در صورت از دست دادن امتیاز در این مسابقه ممکن است در رده پانزدهم جدول قرار گیرد و تنها برد جایگاه فعلی فولاد را تضمین می‌کند.

۲. تراکتور با ۴۱ امتیاز در رتبه چهارم جدول حضور دارد. باخت در این بازی ممکن است به قیمت سقوط تراکتور به رده پنجم تمام شود، ولی قرمزپوشان با هر نتیجه‌ای از این رده بالاتر نخواهند رفت.

۳. فولاد در ۸ بازی اخیر لیگ‌برتری خود برنده نبوده است.

۴. تراکتور ۵ بازی آخر خود در چارچوب لیگ‌برتر را بدون برد پشت سر گذاشته است.

۵. آخرین برد تراکتور مقابل فولاد در اهواز به ۶ سال قبل برمی‌گردد. (یک بر صفر، لیگ هفدهم)

۶. تراکتور تاکنون در ورزشگاه شهدای فولاد به برتری نرسیده است.

۷. فولاد از ۱۲ بازی خانگی خود در فصل جاری لیگ‌برتر، ۱۲ امتیاز به دست آورده است. تراکتور این فصل ۱۲ بار به خانه حریفان رفته که حاصل آن ۱۷ امتیاز بوده است.

۸. لوسیانو پریرا با ۶ گل بهترین گلزن تقابل ۲ تیم است و پس از او ساسان انصاری با ۵ و لوسیانو ادینهو با ۴ گل قرار دارند.

۹. برد ۲ بر یک و تساوی یک بر یک هر کدام ۶ بار، پرتکرارترین نتیجه رویارویی‌های ۲ تیم بوده و پیروزی ۳ بر صفر فولاد و ۳ بر ۲ تراکتور بهترین برد‌های ۲ تیم مقابل هم بوده‌اند.

۱۰. ساسان انصاری، حمید بوحمدان، علی شجاعی، احسان مرادیان، مهدی شیری، عارف آقاسی و احسان پهلوان بازیکنانی هستند که سابقه بازی برای هر ۲ تیم را در کارنامه دارند.

دیگر خبرها

  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب