Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین دوره آموزش مربیگری درجه C ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی که ۱۶ آذرماه در آکادمی فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی آغاز شده بود عصر امروز (پنجسنبه، ۲۱ آذر ماه) با برگزاری امتحان علمی و عملی از شرکت‌کنندگان در زورخانه شهرک نفت تهران به پایان رسید.

در مراسم پایانی محسن مهرعلیزاده رییس فدراسیون بین المللی زورخانه ای، سجادی نایب رییس فدراسیون کشتی پهلوانی و زورخانه ای و علاقمندان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره آموزشی، شرکت‌کنندگانی از کشورهای جمهوری آذربایجان، هندوستان، عراق، پاکستان، ترکیه، روسیه و بلاروس حضور داشتند که به‌صورت عملی و تئوری آموزش‌های لازم را برای مربیگری فرا گرفتند.

کلاس‌های تئوری این دوره آموزشی شامل تاریخچه و فلسفه ورزش‌های زورخانه‌ای، آشنایی با ترتیب انجام عملیات ورزش‌های زورخانه‌ای، سلام باستانی و آناتومی فیزیولوژی ورزش است. هنرجویان در بخش عملی علاوه بر تکنیک‌های ورزش‌های زورخانه‌ای، کشتی پهلوانی را نیز زیر نظر محمد طلایی و بهروز یاری آموزش دیدند.

همچنین شرکت کنندگان خارجی در این دوره آموزشی با نواختن ضرب و قرایت شعر بنی ادم اعضای یکدیگرند بخشی از آموزشهایی را که فرا گرفته بودند را اجرا کردند.

ورزش پهلوانی یکی از آئین‌های باستانی ایران است که در حال حاضر در کشورهای اروپایی و آسیای دور طرفداران بسیاری پیدا کرده است و به‌شدت در حال گسترش است.

در پایان این دوره که اختتامیه آن در زورخانه شهرک نفت تهران برگزار شد شرکت‌کنندگان گواهینامه‌های پایان دوره خود را محسن مهرعلیزاده، رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه ای دریافت کردند.

برچسب‌ها روسیه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی زنان ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی بلاروس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی بلاروس روسیه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی بلاروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این دوره ۵ روزه با حضور زندی پور مدرس دوره AFC فدراسیون فوتبال و شرکت ۲۰ مربی فوتسال در شهرستان میامی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند