Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان روز پنجشنبه در یک نشست خبری افزود: در این طرح رانندگان با استفاده از سامانه الکترونیکی به سیستم توزیع بار در مجتمع بندری شهید رجایی متصل شده و در صورت برخورداری از شرایط لازم، برای تحویل گرفتن بار وارد بندر می شوند.

یوسف عابدینی در این نشست که به مناسبت هفته حمل و نقل و روز راهدار(۲۶آذر تا اول دی) برگزار شد اضافه کرد: انتظار می رود با اجرای این طرح که روند و نتایج آن رصد می شود، نارضایتی قبلی رانندگان به کمترین میزان کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اضافه شدن ساخت راه روستایی به مسؤولیت های این اداره اشاره و خاطرنشان کرد: ساخت ۱۴۷کیلومتر راه روستایی در قالب ۲۶طرح در حال اجراست که در مجموع ۲۸درصد پیشرفت داشته است.

عابدینی دلیل پیشرفت اندک این طرح ها را تاخیر در ابلاغ اعتبار اعلام کرد.

این مسؤول در پاسخ به پرسشی درباره تعداد و روند ایمن سازی نقاط حادثه خیز در جاده های استان گفت: سال ۹۵، این اداره ۱۵۸نقطه حادثه خیز استان را به سازمان مرکزی اعلام و معرفی کرد که سازمان حادثه خیز بودن ۲۲نقطه را تایید کرد.

عابدینی ادامه داد: از این تعداد ایمن سازی ۱۵نقطه پایان یافت و ایمن سازی پنج نقطه ادامه دارد و ۲نقطه نیز آشکارسازی شده است.

مدیران صنفی بخش خصوصی حمل و نقل استان نیز در این نشست به بیان برخی دیدگاه ها و مشکلات این حوزه پرداختند.

تدبیر لاستیکی دولت قیمت را شکست

رییس انجمن صنفی رانندگان وسایل سنگین کالای بندرعباس در این نشست تلاش اداره کل حمل و نقل و راهداری هرمزگان برای تامین لاستیک مورد نیاز رانندگان را مفید و موثر دانست و اظهار داشت: توزیع لاستیک موجب کاهش قیمت این کالا در بازار و اختلاف اندک آن با قیمت دولتی شد.

عیسی بشفره ادامه داد: البته افزایش قیمت قطعات و لوازم یدکی از مشکلاتی است که انتظار می رود با تدبیر مناسب حل شود.

وی خاطرنشان شد: به عنوان مثال قیمت لنت خودروهای سنگین از حدود ۱۷میلیون ریال در ماه گذشته، به ۲۸میلیون ریال در آذرماه افزایش یافته است.

بشفره همچنین با ارائه گزارشی از روند فعالیت شهرک حمل و نقلی تازه تاسیس بندرعباس گفت: ۶۲شرکت حمل و نقلی صدور بارنامه در این شهرک را آغاز کرده اند.

بانک ها همکاری نکردند

نایب رییس انجمن صنفی شرکت های داخلی حمل و نقل کالا نیز در این نشست خبری اظهار داشت: بخش خصوصی تاکنون ۴هزار میلیارد ریال برای ساخت شهرک حمل و نقلی بندرعباس هزینه کرده است اما دولت و بانک ها کوچکترین کمک مالی به این طرح نکرده اند و به همین دلیل تاکنون تکمیل نشده است.

مهران نجاتی یادآور شد: بانک ها با سخت گیری برای تامین وثیقه، از پرداخت وام مصوب این طرح نیز خودداری کردند.

به گفته این مدیر صنفی، پیشرفت کلی شهرک حمل و نقل بندرعباس بین ۴۰تا ۵۰درصد است و برای تکمیل آن باید ۴هزار میلیارد ریال دیگر هزینه شود.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات مهم شرکت های حمل و نقل کالا در هرمزگان واگذاری جابجایی کالاهای اساسی به شرکت های دولتی و شرکت های خصوصی خاص (خصولتی) هاست.

فولاد کمر حمل و نقل استان را شکسته است

یکی دیگر از فعالان صنفی حمل و نقل استان نیز با گلایه شدید از شرکت فولاد هرمزگان و دیگر کارخانه های فولاد اظهار داشت: این شرکت ها حمل و نقل کالاهای خود را به شرکت های خارج از استان واگذار کرده و به شرکت های استان ظلم می کنند.

هادی جوادی ادامه داد: در حالی که دولت نرخ قانونی و مشخص برای انتقال مواد اولیه و محصولات فولادی مشخص کرده، صنایع فولاد در این بخش مناقصه برگزار می کنند که این اقدام دور زدن قانون و نقض مصوبه دولت است.

وی گفت: فولاد هرمزگان و دیگر شرکت های فولادی، مردم استان را از مزایای خود محروم کرده اند و تنها آلایندگی صنعتی آنان و بیماری های ناشی از آن نصیب مردم بندرعباس می شود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان حمل و نقل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فصل نوغانداری در مازندران

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: با آغاز فصل نوغانداری توزیع تخم نوغان در دستور کار قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد مهدی عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: فصل توزیع تخم نوغان برای پرورش بهاره در استان آغاز شده است.

وی به فرارسیدن زمان توزیع تخم نوغان هیبرید و پرورش بهاره کرم ابریشم اشاره کرد و افزود: از سوم اردیبهشت ماه امسال در استان مازندران رسما فعالیت نوغانداری آغاز شده و تعهد سازمان جهاد کشاورزی تحویل 3 هزار و 400 جعبه تخم نوغان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمان و شرایط پرورش فصل بهار اطلاع رسانی سریع این موضوع از طریق دهیاری‌ها، شوراها، مسوولین مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان برای تحویل و توزیع تخم نوغان به بهره برداران اهمیت دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد: مرکز توسعه نوغانداری استان در شهرستان قائم شهر و مزرعه آهنگرکلا بیشه سر و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان بابل  در بخش بندپی شرقی 2 کارگزار و در بخش بابلکنار 3 کارگزار وجود دارد که مراکز تحویل تخم نوغان در استان هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌های درسی از امروز پنجم اردیبهشت
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران