Web Analytics Made Easy - Statcounter

بن بست پرسپولیس برابر تیم های دفاعی!

اختصاصی طرفداری- مالکیت 70 درصدی و 655 پاس رد و بدل شده تناقض عجیبی با تنها دو شوت در چارچوب پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان دارد. چنین ارقامی نشان دهنده بن‌ بست سرخپوشان برای گل‌زنی است. حداقل مطمئنیم در این یک مورد آمار به ما دروغ نمی‌گویند.


بیایید همین ابتدای مطلب دندان لق و کرم خورده‌ی مقایسه برانکو-کالدرون را دور بیاندازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کروات محبوب سرخپوشان هر چند عنوان پرافتخارترین مربی خارجی تاریخ فوتبال‌مان را یدک می کشد، اما در همان دوران پرشکوهش چنین مشکلات تاکتیکی به وفور دیده می‌شد. نمونه‌اش همین نفت مسجد سلیمان و سپید رود رشت فصل گذشته که امان تیم برانکو را بریده بود. این را گفتیم که یک وقت به بهانه شخص کروات با چماق به جان کالدرون نیافتید.
اما برگردیم سراغ پیرمرد بوینس آیرسی سرخپوشان. اگر آمار پرسپولیس برابر ذوب آهن و گل گهر را مقایسه کنید احتمالاً به افت فاحش خط حمله پرسپولیس تنها در دو بازی گذشته، پی‌ خواهید برد. دلیل هم که مشخص است؛ بازی باز تیم منصوریان و به شدت بسته مجید جلالی! نتیجه می‌شود این که پرسپولیس با کمترین آمار مالکیت این فصل خود ذوب آهن را در اصفهان به توپ می‌بندد و اما با وفور مالکیت در تهران، به لطف ضربه فنی مهدی ترابی قفل دروازه گل گهر را باز می‌شود. به همین خاطر چند روزی این ادعا که تیم کالدرون بیرون از خانه بهتر بازی می‌کند، مد شده است؛ خب طبیعی هم هست. توقع نداشته باشید که تیم حریف در خانه و حضور هوادارانش تمام بازی اتوبوس ببندد. 


اما راهکارهای اساسی برای بیدار شدن از کابوس تیم‌های دفاعی چیست؟ از هر شخص فوتبالی بپرسید احتمالاً بیشترین جواب این خواهد بود: شوت و شوت و شوت! چیزی که ظاهراً جز مهدی ترابی و محمد انصاری در تیم کالدرون آنچنان عاشق ندارد. برای همین هم هست که یک روز پرسپولیس با لطف ضربه راه دور کنعانی صنعت نفت را می‌برد و با ترابی سد گل گهر را می‌شکند. البته که دست سرخپوشان در این زمینه بسته است؛ چون هم علی علیپور آن بازیکن سابق نیست و هم رسن و امیری با شوت غریبه اند. شاید در این مواقع استفاده از سیامک نعمتی شوت زن اما نیمکت نشین دم دست‌ترین گزینه باشد.


راه حل بعد به ارسال‌ها بر می‌گردد. برای این که یک سانتر به هدف بنشیند شما باید هم ارسال کننده خوبی داشته باشید و هم تمام کننده مناسبی! حتی فقدان یک مورد برای هدر دادن تلاش ها و زمان بازی کافی به نظر می رسد. راستش را بخواهید مهدی شیری و محمد انصاری به عنوان مدافعان کناری، آنچنان در قواره یک گل ساز نیستند. حالا فکرش را بکنید برای همین ارسال‌ها نامناسب علیپور افت کرده و یا مهدی ترابی سرنزن انتظار بکشند. واقعاً توقع گل بی انصافی است! در آخر می ماند و یک شجاع خلیل زاده که بسیاری از تیم ها پادزهرش را دارند.
پرسپولیس کالدرون هرگز بی‌تاکتیک و دست و پا بسته نیست. هر چه باشد آن‌ها با وجود تغییرات گسترده فنی، حالا جز مدعیان اصلی قهرمانی هستند. اما این را هم در نظر بگیرید که فقر قسمت هجومی چه عذابی برای هواداران این تیم خلق کرده است. شاید بهترین گزینه برای گذر از این معضل، خرید یک مهاجم تمام کننده و مدافع کناری همه فن حریف باشد. وگرنه شاید یک روز R2 مهدی ترابی خراب شد و دست آخر امتیازات از دست رفته در کورس قهرمانی به یادگار ماند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم های فولاد و تراکتور

ترکیب تیم های فولاد و تراکتور اعلام شد.

ترکیب تیم های فولاد و تراکتور مشخص شده است.

ترکیب فولاد برابر تراکتور:

کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی، احسان پهلوان، محمد علی‌نژاد، ساسان انصاری، محمد عسکری و لوسیانو پریرا

ترکیب تراکتور برابر فولاد:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرحسین حسین‌زاده

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید