Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیلی صفریان گفت: دومین همایش ملی کسب و کارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در روزهای ۲۸ و ۲۹ آذر ماه ۹۸ در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «هاشم جلیلی‌صفریان» امروز(۲۱ آذر) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه دانش و پژوهش همواره در کنار هم هستند و تا پژوهشی نباشد دانشی هم وجود ندارد و اگر مدیریت دانش موفق باشد کسب و کار الکترونیکی هم موفقیت‌آمیز خواهد بود، گفت:اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری شامل حوزه‌های مختلف از جمله کسب و کار الکترونیکی می‌شود و در راستای توجه بیشتر به این فرمایش ایشان دومین همایش ملی کسب و کارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در روزهای ۲۸ و ۲۹ آذر ماه ۹۸ در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول برگزاری دومین همایش ملی کسب و کارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در رابطه با آثار مقالات ارسالی به دبیرخانه این رویداد علمی، گفت: تاکنون ۱۴۸ اثر و مقاله از تمامی استان‌های کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده ۲۵ درصد آثار و مقالات ارسالی از خراسان رضوی و ۷۵ درصد دیگر از ۲۸ استان دیگر هستند.

 

جلیلی‌صفریان بیان کرد: یکی از نقاط ضعف کشور عدم بهره‌برداری از دانش نخبگان بوده و تولید علم منجر به تولید ثروت نمی‌شود و بهره‌برداری‌ها را دیگر کشورها دارند و امیدواریم با برگزاری این رویداد شاهد توجه بیشتر مسئولان در بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان جامعه باشیم.

 

در این نشست «حمید طباطبایی» هم اظهار داشت: بحث امروز دنیا موضوع کالج و نالج است و انجمن علمی‌ای با همین عنوان دایر شده که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعال است و یکی از نمایندگی‌های این انجمن نیز در خراسان رضوی است.

 

دبیر کمیته اجرایی دومین همایش ملی کسب و کارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی افزود: امروزه تجارت الکترونیک در ایران و جهان از جایگاهی ویژه برخوردار است و چرخه تامین زمانی با موفقیت اجرا می‌شود که کلیه فرآیندها الکترونیکی، آنلاین و ۲۴ ساعته شده باشد و در کسب و کار الکترونیکی زمان‌هایی همچون ساعات اداری و کاری مطرح نیست.

 

وی با بیان اینکه نقش تجارت الکترونیک در کشور مغفول مانده است، خاطرنشان کرد: به وجود آمدن روش‌های تجارت الکترونیک باعث رونق و ایجاد شدن کسب کارهای بسیاری در سطح جهان شده است، به شکلی که برای سردمداران این صنعت در آمدهای هنگفتی را به ارمغان آورده است؛ به‌طور مثال برخی شرکت‌ها هستند که درآمد سالانه‌شان بالغ بر ۲۰۰ میلیارد دلار است و قطعاً با حمایت مسئولان میزان بهره‌وری‌ها بیش از این هم خواهد شد.

 

همچنین «سعیده باباجانی» هم در ادامه نشست تصریح کرد: این همایش در محورهای مدیریت دولت الکترونیک، اقتصاد، حسابداری، هوشمندسازی و مدیریت تولید بوده در این همایش دو روزه ۳ سخنرانی کلیدی و ۲ نشست تخصصی برگزار می‌شود و در کنار پنل‌های تخصصی را هم برگزار خواهیم کرد.

 

دبیر کمیته علمی دومین همایش ملی کسب و کارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: تاکنون ۱۴۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۱۱۰ اثر پذیرفته شده که در میان مقالات بیشتر آثار از خراسان رضوی، تهران و یزد بوده است؛ در سال گذشته که نخستین همایش ملی کسب و کارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در مشهد برگزار شد ۹۰ اثر ارسالی و ۷۰ اثر پذیرفته شده داشتیم که امسال و در دومین دوره این همایش شاهد رشد ۴۰ تا ۵۰ درصدی مقالات ارسالی و پذیرفته‌شده را داشته‌ایم.

 

وی ادامه داد: مقالات شرکت‌کنندگان تا ۲۲ آذر ماه ۹۸ قابل پذیرش است و علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد علمی می‌توانند آثار خود را به نشانی اینترنتی: http://www.ferdowsconferences.ir/modiriat۹۸/fa/home ارسال کنند.

 

باباجانی در رابطه با امتیازات ویژه برگزیدگان این رویداد علمی، بیان کرد: صاحبان آثار و مقالات برتر حائز هدایای ارزنده و نفیسی خواهند شد؛ ضمن اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی را با همکاری مجموعه‌های مختلف خواهیم داشت و به‌طور مثال در دوره گذشته چند فرصت شغلی در نخستین دوره این همایش برای برگزیدگان ایجاد شد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مجلس قرآن کریم قرآن بودجه اجلاس نماز انتخابات حوزه علمیه کسب و کارهای الکترونیکی مشهد همایش اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار میشود+شرایط

دومین حراج سکه در سال جدید فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی برگزار می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، یازدهمین جلسه حراج سکه طلا فردا دوشنبه مورخ 17 اردیبهشت ماه 1403،  با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی برگزار می‌شود.

آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت 12 امروز

 

 تاکنون 10 حراج سکه طلا در مرکز مبادله ایران برگزار شده است که در مجموع 117 هزار و 742 قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص، 85 هزار و 58 قطعه، نیم سکه 17 هزار و 149 قطعه و تمام سکه 15 هزار و 535 قطعه بوده است.

یازدهمین حراج سکه نیز از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir  برگزار می شود و دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا 5 قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان 5 قطعه ربع سکه یا 5 قطعه نیم سکه یا 5 قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از 5 قطعه باشد.

شروع جلسه حراج راس ساعت 12 است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت 12 الی 15 خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت 15 تا 17همان روز است و ساعت 17 نیز نتایج حراج اعلام می شود.

شیوه برگزاری حراج  نیز از طریق ثبت سفارش و تخصیص بر مبنای اولویت قیمت-زمان انجام می‌شود.

قابل توجه است که واریز وجه معاملات از طریق کارت‌های هدیه، بن کارت، کارت اعتباری مرابحه و کارت‌های بانکی فاقد شماره شبا ممنوع است و مسئولیت عدم استرداد وجه بر عهده شخص متقاضی است.

شایان ذکر است، فرآیند استرداد وجه کیف پول، برای واریز از حساب‌های بانک ملی ایران در همان روز درخواست انجام می‌پذیرد و برای سایر بانک‌ها ظرف مدت 48 ساعت انجام می‌شود.

متقاضیان جهت دریافت سکه، به جدول زمانی منتشر شده در تارنمای رسمی مرکز مبادله ایران توجه داشته باشند.

 متقاضیان شرکت در حراج های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می توانند طی 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز ، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتیmarket.ice.ir ، اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار میشود+شرایط
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • دومین نشست «عصابیفکن» برگزار شد
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات