Web Analytics Made Easy - Statcounter

دژان کولوسفسکی که به صورت قرضی در پارما حضور دارد اولویت اینتر محسوب می شود.

طرفداری- علاقه اینتر به مارکوس آلونسو سبب شده نراتزوری با چلسی تماس بگیرد و پرس و جوهایی در مورد این بازیکن 28 ساله انجام دهد.

با وجود اینکه اینتر با حذف از لیگ قهرمانان، شانس کسب درآمد بیشتر را از دست داد اما مدیران آنها در تلاش برای تقویت تیم خود در ژانویه هستند زیرا نیاز های فنی آنتونیو کونته تغییر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فوریت زیادی به منظور تقویت این تیم ایتالیایی وجود دارد و مطمئنا جلسه ای که قرار است بین آنتونیو کونته و مدیران نراتزوری برگزار شود برای ادامه روند برنامه ریزی مفید خواهد بود. به گزارش گاتزتا دلا اسپورت، اینتر در ژانویه حداقل به دنبال جذب یک وینگ بک سمت چپ و یک هافبک میانی است چراکه آنها هنوز هم باید در سه جام رقابت کنند. مصدومیت بارلا و سنسی و همچنین آسیب دیدگی های متوالی کوادوو آساموا، کار را برای نراتزوری در چند بازی گذشته این تیم سخت کرد و به همین دلیل آنها تقویت این دو پست را هدف قرار داده اند تا در ادامه فصل دچار چنین مشکلاتی نشوند.

مارکوس آلونسو یکی از گزینه های اینتر برای سمت چپ محسوب می شود و این تیم به منظور پرس و جو، تماس های ابتدایی را در مورد او با چلسی برقرار کرده است. آبی های لندن قیمت این بازیکن اسپانیایی را 35 میلیون یورو اعلام کرده اند و مدیران این باشگاه قصد تخفیف ندارند. با این حال اینتر که آلونسو را به صورت قرضی و با حق خرید می خواهد، به دنبال این است رقم کمتری برای او بپردازد. 

برای تقویت خط هافبک نیز علاقه اینتر به کولوسفسکی، بازیکن جوانی که از آتالانتا به صورت قرضی راهی پارما شد همچنان پابرجاست. در روزهای گذشته تماس هایی از جانب اینتر با پرکاسی، رئیس آتالانتا برقرار شده تا بر تمایل به مداخله برای جذب او در ژانویه تاکید شود. اینتر در تلاش است رقابت برای جذب این بازیکن سوئدی که مورد توجه یوونتوس و چند تیم انگلیسی قرار دارد را پیروز شود. ارزیابی کولوسفسکی توسط آتالانتا با 40 میلیون یورو آغاز می شود و مذاکرات بین طرفین به خوبی در جریان است. حتی با پارما که باید برای بازگرداندن او به آتالانتا متقاعد شود نیز مذاکرات ابتدایی خوب پیش رفته است. زود است در مورد توافق صحبت کرد اما اینتر شانس خوبی برای نهایی کردن این انتقال خواهد داشت. 

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند دقیقه از درخشش کندری پائز بازیکن آینده چلسی / فیلم

کندری پائز در سال 2025 راهی استمفوردبریج می شود چرا که بر اساس قوانین فیفا حق ندارد که پیش از 18 سالگی از کشورش خارج شود. چلسی برای خرید این بازیکن 20 میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

دانلود (94.8MB)

دیگر خبرها

  • رسمی: کاپیتان چلسی همبازی مارسلو شد
  • رسمی؛ بازگشت تیاگو سیلوا به فلومیننزه پس از 15 سال
  • چند دقیقه از درخشش کندری پائز بازیکن آینده چلسی / فیلم
  • تکلیف دومفریس در اینتر تا ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • چلسی - وست هم؛ ترکیب رسمی
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی