Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز پنجشنبه در نشست بررسی مسائل عمران شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ ها و دهیاری‌ ها در یاسوج اظهار داشت: بر اساس این طرح به شهرداری های یاسوج، دوگنبدان و دهدشت تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود چهار درصد برای ایجاد طرح های اقتصادی و درآمدزا پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر کدام از شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد که ایده و طرح نو در زمینه اقتصادی و درآمدزایی داشته باشند می توانند تا ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود چهار درصد دریافت کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم استفاده هر چه بیشتر شهرداری های این استان از ظرفیت و توانمندی بخش خصوصی برای تعریف و اجرای طرح های جدید اقتصادی به منظور درآمدزایی تأکید کرد.

کلانتری بیان کرد: استانداری کهگیلویه و بویراحمد از طرح مشترک شهرداری ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برای ساخت سالن های فرهنگی و هنری چندمنظوره حمایت جدی می کند.

وی عنوان کرد: هر چند که شهرداران کهگیلویه و بویراحمد باید به اعتبارات محدود دولتی اکتفا نکرده و با برنامه ریزی های لازم نهایت بهره را از داشته های خود ببرند اما به طور ویژه نیازمند کمک های فکری، مالی و فنی مرکز کشور در حوزه عمران شهری و روستایی هستند.

کلانتری به فاصله زیاد میزان توسعه یافتگی استان های همجوار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به این استان اشاره کرد و ابراز داشت: می طلبد که حمایت ویژه ای به حوزه عمران شهری و روستایی استان از سوی مرکز کشور انجام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداران استان به دنبال اجرای طرح های درآمدزا و ایجاد درآمد پایدار باشند و از اقدام های آنان در این زمینه نیز حمایت همه جانبه می شود.

کلانتری اظهار داشت: شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد با کمک اختیارات و ظرفیت های معاونت عمرانی وزارت کشور حمایت می شوند.

وی افزود: توجه ویژه معاونت عمرانی وزارت کشور به کهگیلویه و بویراحمد می تواند تحول چشمگیری در حوزه عمران شهری و روستایی این استان ایجاد کند.

کلانتری خواستار ساماندهی نیروهای انسانی شهرداری ها و دهیاری های کهگیلویه و بویراحمد، راه اندازی سامانه پایش تصویری شهرهای این استان به ویژه یاسوج و تأمین تجهیزات مورد نیاز شهرداری ها، دهیاری ها و آتش نشانی های استان شد.

کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی افزون بر ۷۱۳ هزار نفر دارای ۱۷ شهر و یک هزار و ۶۷۶ روستای دارای سکنه است.

برچسب‌ها وزارت کشور کهگیلویه وبویراحمد مدیریت شهری اعتبار عمرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور کهگیلویه وبویراحمد مدیریت شهری اعتبار عمرانی وزارت کشور کهگیلویه وبویراحمد مدیریت شهری اعتبار عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میزان بارش‌های اخیر (از چهارشنبه تا شنبه صبح) استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت ۶:۳۰شنبه ۱۵اردیبهشت ۱۴۰۳ به این شرح است.

دوگنبدان ۷۹.۱

دلی خمسیر ۷۸

باشت ۷۸

فیلگاه ۷۶

ماهورباشت ۷۵

امامزاده جعفر ۷۲

سوق ۷۰

امامزاده پهلوان ۶۹

برم سبز ۶۹

دیشموک ۶۸

علی کرمی دمچنار ۶۷

بوستان ۶۵.۵

دهدشت ۶۵.۴

دیل ۶۴

گنجگون ۶۳.۸

سی سخت ۶۳.۷

دشتروم ۶۳.۵

ستنگان ۶۲.۵

سرفاریاب ۶۱

سرآب ننیز ۵۸

یاسوج فرودگاه ۵۷.۸

چرام ۵۶

منصورخانی کاکان ۵۶

گنجه‌ای ۵۵.۸

درغک ۵۵

وزگ ۵۴

کریک ۵۴

تنگ پیرزال ۵۳

تل گاه ۵۳

ممبی ۵۳

تنگ سرخ ۵۱

چیتاب ۵۰

لیکک ۴۸.۸

مارگون ۴۸

جاورده ۴۷

سرآسیاب یوسفی ۴۴

قلعه دختر ۴۴

لنده ۴۳

قلعه رئیسی ۴۰

پاتاوه ۳۸.۵

تنگ رواق ۳۶

موشمی زیلایی ۳۴

سیرون شبلیز ۲۴

 

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE