Web Analytics Made Easy - Statcounter

قباد مبشری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کمک در قالب طرح ها و برنامه های مختلف از جمله صندوق‌ های صدقات، جشن‌ های نیکوکاری و عاطفه‌ ها، طرح های اکرام ایتام و اطعام نیازمندان، جمع آوری زکات و نذورات مردمی و طرح های احسان دانش ‌آموزی، برکت و مفتاح الجنه پرداخت شده است.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح ها و برنامه ها از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد جلب هر چه بیشتر مشارکت ‌های مردمی برای حمایت و خدمات رسانی بهتر به نیازمندان، ایتام و مددجویان زیر پوشش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: میزان کمک‌ مردم این استان به نیازمندان، ایتام و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۶ درصد رشد داشته است.

مبشری عنوان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد در مدت مشابه پارسال ۱۸۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال به نیازمندان، ایتام و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان کمک کردند.

وی ابراز داشت: کمک‌ های اهدایی مردم کهگیلویه و بویراحمد برای رفع نیازهای نیازمندان، ایتام و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان شامل تأمین جهیزیه و امور درمانی، عمرانی و فرهنگی هزینه می شود. 

۱۰۳ هزار و ۷۲۵ نفر در قالب ۴۰ هزار و ۸۲۳ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

برچسب‌ها مستمری مددجویان کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی ره کمک های مردمی مستمری مددجویان کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی ره کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان از پرداخت ۵۶۰ میلیارد ریال انواع زکات در استان خبر داد و گفت: این زکات جمع آوری شده شامل ۳۵۸ میلیارد ریال زکات فطریه، ۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال زکات کفارات، ۵۷ میلیارد ریال زکات واجب و ۱۰۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال زکات مستحب بوده است.
جمال شیبه افزود: زکات جمع‌آوری شده برای امور محرومین و نیازمندان، کمک به تهیه جهیزیه، هزینه در بخش درمان، استفاده در حوزه تحصیل، آزادی زندانیان و احداث و مرمت مسکن نیازمندان صرف می‌شود.

دیگر خبرها

  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه