Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@10:33:56 GMT

بسیج پرچم‌دار مطالبات مردم باشد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۴۴۸۳

بسیج پرچم‌دار مطالبات مردم باشد

مسؤول بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: بسیج باید پرچم‌دار مطالبات مردم باشد و برای مشکلات نظام اجرایی و کاربردی داشته باشد و این مهم تنها با تلاش شما جوانان امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدحسین کفعمی ظهر امروز، در مراسم گردهمایی دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های استان اصفهان اظهار کرد: امروز، جوان مؤمن انقلابی وظیفه دارد به شناخت مسائل انقلاب اسلامی در دانشگاه کمک کند؛ تنها با مجاهدت، تحت عنوان تمدن نوین ایرانی اسلامی که برای ما تعریف کرده‌اند، رسیدن به آن افقی که رهبر معظم انقلاب‌های عالمانه شما دانشجویان ممکن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسؤول بسیج دانشجویی استان اصفهان ادامه داد: این انتظاری است که مقام معظم رهبری از بدنه جوان و کارآمد کشور نقش‌آفرینی در روی کار آمدن دولت جوان حزب‌اللهی دارند، ما دانشجویان انقلابی وظیفه داریم، با تشکیل هسته‌های تخصصی، شناخت دقیق مشکلات کشور و راه حل پیدا کردن برای آن‌ها، نقشی در پیشبرد اهداف نظام انقلاب اسلامی داشته باشیم. 

وی عنوان کرد: امروز مشاهده می‌کنیم که کشور به دلیل بی‌تحرکی، بی‌تدبیری و عدم باور برخی مسؤولان به جوان مؤمن در شرایط مناسبی قرار ندارند، دانشجویان انقلابی باید با کمک یکدیگر در سنگر دانشگاه، نقش دقیق، انقلابی در داخل جامعه در رسیدن به الگوی تمدن نوین ایرانی اسلامی را برای افراد تبیین کنند.

کفعمی خاطرنشان کرد: چند روزی است که از چهلمین سالگرد تأسیس شجره طیبه بسیج دانشجویی گذشته است، بسیج   بتواند در دهه پنجم انقلاب و شروع گام دوم انقلاب اسلامی، با باید به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی در فضای دانشگاه  به پیشبرد اهداف نظام کمک کند، کارآمدی و همت بیشتر برنامه‌های، 

مسؤول بسیج دانشجویی استان اصفهان افزود: بسیج باید پرچم‌دار مطالبات مردم باشد و برای مشکلات نظام اجرایی و کاربردی داشته باشد و این مهم تنها با تلاش شما جوانان امکان‌پذیر است. 

انتهای پیام/63086/ج20/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اصفهان دانشجویان انقلاب اسلامی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله