Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفیع شفیعی روز پنجشنبه در سمینار آشنایی با مدل جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت افزود: آمار برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی در این استان در مقایسه با میانگین کشوری بسیار بالا بوده و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

وی اضافه کرد: برخی آسیب‌ها دلایل چندوجهی دارند و برای مقابله نیز یک یا دو دستگاه نمی‌تواند به تنهایی اقدام کند و برای مهار آنها عزم عمومی و همکاری و مشارکت مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در  این زمینه  افزود:۱۱۹ سمن به صورت استانی و یا فعالیت در مرکز استان و ۱۰۹ سمن به صورت شهرستانی فعالیت می‌کنند که در صورت حمایت و هدایت می توانند در  حوزه فعالیتی خود از جمله امور اجتماعی و فرهنگی تاثیرگذرا باشند. 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل اظهار داشت:دستگاه‌های اجرایی در اجرای پروژه های اجتماعی می بایست ملاحظات اخلاقی و اجتماعی را بیشتر مد نظر قرار دهند.

شفیعی گفت:ایجاد پیوست اجتماعی و فرهنگی در تمام پروژه ها الزامی است و در برنامه ششم توسعه هم بر آن تاکید شده است .

برچسب‌ها سازمان های مردم نهاد اردبیل مشارکت اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان های مردم نهاد اردبیل مشارکت اجتماعی سازمان های مردم نهاد اردبیل مشارکت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم با معرفی نفرات برتر در استان به کار خود پایان داد.

دبیر جشنواره گفت: این جشنواره در زمینه فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی با محوریت نوجوان سالم، یاری گران زندگی و مدیریت مورد با کُلیات خودمراقبتی دانش اموزان در مقابل با کاهش، کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

منصوری افزود: بیش از شش هزار و ۵۰۰ اثر از فرهنگیان و دانش آوزان استان به دبیرخانه با محوریت نوجوان سالم ارسال شد که بیش از ۱۰۰ اثر برگزیده شدند و از آنها تجلیل شد.

او گفت: در کنار برترین‌ها یاری گران زندگی مدارس و همچنین مدیریت مورد نیز دانش آموزان توانمند در زمینه شغل‌های علمی، فناوری و افتخارات علمی و پزوهشی و اجتماعی آثار خود را ارسال کردند.

تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در این آیین، جشنواره نوجوان سالم را فرصتی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خود مراقبتی دانست و گفت: تلاش ما بر این است با سالم سازی محیط و با استفاده از تاثیر گروه همسالان، مربیان و معلمان بتوانیم دانش آموزان را به سمت مسیر صحیح زندگی، هدایت و زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را در جامعه فراهم کنیم.

مولوی مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در این آیین آشنایی دانش آموزان با مشارکت اجتماعی و ترویج زندگی سالم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از اهداف این جشنواره بیان کرد و گفت: یاری گران زندگی در مدرسه باید دانش آموزان سالم باشند و نگذارند آسیب‌های اجتماعی چه در مدرسه و چه در جامعه گسترش یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان
  • الکترونیک محور شدن مجوزها به معنی افزایش شفافیت و پیش‌بینی‌پذیری اقتصادی کشور است
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم