Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت(صمت) میبد روز پنجشنبه در حاشیه این نشست به ایرنا گفت: با حضور مسوولان سازمان توسعه و تجارت کشور ،  وزارتخانه، مقام هایی اجرایی، تولیدکنندگان و نماینده اتحادیه‌ها در حوزه کاشی و سرامیک نشست « میز صادرات کاشی میبد » در نیمه دوم دی ماه امسال برگزار می‌شود.

حجت الله خلیلی افزود: در این نشست مسائل و مشکلات حوزه کاشی و سرامیک نظیر فروش ، تولید ، ارزش افزوده ، دارایی و مالیات و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی در ادامه اظهارداشت: کلیه واحدهایی که انبار دارند با مراجعه به اداره صنعت ، معدن و تجارت و یا کافی‌نت‌ها به ثبت کالاهای خود در سامانه جامع انبارها بپردازند.

وی برنج ، روغن ، ذرت ، سویا، لاستیک ، آهن آلات ، لوازم خانگی ، شکر ، چای و تخم مرغ را از جمله کالاهایی برشمرد که حتما باید در سامانه ثبت شوند و در صورت عدم ثبت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

خلیلی گفت: در این نشست مقرر شد مدیریت شهرک صنعتی میبد ، اتحادیه کاشی و دیگر مسوولان مرتبط  حاضر در نشست نسبت به نصب بنر جهت اطلاع رسانی ثبت انبارها اقدام کنند.

۱۶۰ انبار ثبت شده و حدود ۶۰۰ انبار ثبت نشده در سامانه جامع انبارها در میبد وجود دارد.

میبد با تولید ۴۰ درصد از کاشی و سرامیک کشور به عنوان قطب صنعتی در این حوزه است.

مرکز شهرستان ۱۰۴ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها صادرات میبد یزد وزارت صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صادرات میبد یزد وزارت صمت صادرات میبد یزد وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران

امیرجمشیدی ناظر گمرکات مازندران با اشاره به صادرات بیش از ۷۰ قلم کالا نظیر فرآورده‌های لبنی، بستنی، سیمان، مصنوعات معدنی، چوب واشیا چوبی و...، گفت فروردین ماه امسال ۱۴۷ هزار و ۴۱۷ تن کالا به ارزش ۲۳ میلیون و ۷۰۵ هزار دلار از طریق گمرکات مازندران (نوشهر، امیرآباد، ساری، فریدونکنارو آمل) به نقاط مختلف دنیا صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۷۰ درصد و از نظر ارزشی ۹ درصد رشدرا نشان می‌دهد.

او افزود: طی فروردین ماه سال ۱۴۰۳، ۵۸۲ هزار و ۶۴۶ تن کالا به ارزش ۱۷۹ میلیون و ۳۲۹ هزار دلار بین گمرکات مازندران و شرکای تجاری آن مبادله شد.

جمشیدی در مورد مهمترین مقاصد صادراتی گمرکات مازندران، گفت: عراق با واردات ۷ هزار تن کالا به ارزش ۸ میلیون و ۵۳۶ هزار دلار اولین مقصد صادرات کالا‌های مازندران، روسیه با ۱۰۸ هزار تن به ارزش ۶ میلیون و ۴۱۶ هزاردلار، ترکمنستان با ۷ هزار تن به ارزش یک میلیون و ۲۳۰ هزار دلار، قزاقستان با ۱۴ هزارتن به ارزش یک میلیون و ۱۷۸ هزاردلار و ازبکستان با یک هزار تن به ارزش ۹۸۹ هزار دلار پنج کشوری بودند که در مجموع بیش از ۱۳۸ هزار تن کالا به ارزش ۱۸ میلیون دلار از گمرکات مازندران وارد کردند. صادرات به کشور‌های فوق ۹۴ درصد وزن و ۷۷ درصد ارزش کل صادرات گمرکات مازندران را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۱۴۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد