Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده تیپ ویژه صابرین گفت: تیپ نیروهای ویژه صابرین ۳۴ شهید و ۱۳۵ جانباز را تقدیم انقلاب کرده‌اند و جوانان برومند این تیپ به خوبی در جبهه های شمال غرب و جنوب شرق و غرب از تمامیت ارضی کشور دفاع می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار الماسی فرمانده تیپ نیروهای ویژه صابرین در یادواره شهدای صابرین که در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد، اظهار داشت: خانواده شهدا از احترام بسیاری برخوردارند و از آغوش آن ها رزمندگان اسلام پر کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم شهدا در روز قیامت دست ما را بگیرند و به رستگاری برسیم. وقتی در سال ۱۳۴۲ امام خمینی نهضتش را آغاز کنند گفتند که نیروهای من در گهواره اند.

فرمانده تیپ نیروهای ویژه صابرین تاکید کرد : فرزندان دهه ۴۰ به سربازان نیرومندی در حوزه معنویت و ایمان تبدیل شدند که هشت سال از کشور دفاع کردند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت به خوبی در سوریه در مقابل دشمنان ایستاد، تاکید کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

سردار الماسی تاکید کرد: تیپ نیروهای ویژه صابرین ۳۴ شهید و ۱۳۵ جانباز را تقدیم انقلاب کرده اند و جوانان برومند این تیپ به خوبی در جبهه های شمال غرب و جنوب شرق و غرب از تمامیت ارضی کشور دفاع می کنند.

فرمانده تیپ نیروهای ویژه صابرین تاکید کرد: خون شهید حق الناس است و همه باید به شهدا احترام بگذاریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما باید پیرو ولایت فقیه باشیم و از ولی فقیه دفاع کنیم ؛ چرا که این مطالبه شهدا از ما است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مجلس اجلاس نماز سامانه فهما قرآن کریم بودجه فهما انتخابات ارتش جمهوری اسلامی نیروی زمینی ارتش ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی بعدازظهر شنبه در حاشیه یادواره شهدای روحانی در بهشهر با بیان اینکه هر اقتداری که وجود دارد به برکت خون شهیدان است، گفت: اقتدار رهبر و امت ما نیز به برکت شهدا است.

وی‌گفت: برگزاری یادواره شهدای روحانیت نشان دهنده این است که روحانیت فقط در بیان مدافع دین نیست و برای دین جان و مال خود را نیز فدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اظهار اینکه روحانیت نشان داده که در تمامی عرصه‌ها برای دفاع از دین خود آمادگی دارد و جان فدا می‌کند، به نقش روحانیت در دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: روحانیت در این دوران هم رزمنده بود هم رزمنده پرور و پشتیبان بودند و رزمنده‌ها بیش از آنکه به ما نگاه کنند به عمل ما نگاه می‌کنند.

وی‌گفت: برگزاری یادمان و کنگره شهدا فقط تکریم شهیدان نیست بلکه ادامه راه و موفقیت‌های ما همگی به برکت شهدا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: اگر امروز رهبر ما با قدرت بر دشمن می‌خروشد و رزمندگان ما با قدرت بر سر دشمن می‌کوبند و عزت و اقتدار ما به برکت خون شهیدان است.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حضور روحانیت در دفاع مقدس مایه دلگرمی رزمندگان بوده است، گفت: تبلیغات فرهنگی روحانیان در جبهبه‌های رزم به عنوان رزمنده و جنگنده حضور داشتند برای ارتقای معنویت و روحیه دادن به رزمندگان بسیار مفید و مؤثر بوده است.

یوسف نوری استاندار مازندران نیز با اظهار اینکه روحانیت در دوران دفاع مقدس به عنوان رزمنده و تقویت کننده ایمان معنویت فعالیت می‌کردند گفت: بر پایه شهدا نوعی جهاد است و تکریم و تعظیم مقام شامخ شهدا به ویژه علما و روحانیون برای ما و جامعه سازنده است.

کد خبر 6096497

دیگر خبرها

  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • اهتمام ویژه «الازهر» مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب تهران و قاهره
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • نیروهای روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • به هرگونه تجاوز علیه حاکمیت و تمامیت ارضی خود پاسخ می‌دهیم