Web Analytics Made Easy - Statcounter

هجدهمین کنگره «آسمانی عروج» در قالب یادواره شهدای مدافع حریم اهل‌بیت(ع) با شعار "شهدای دانشجو افتخار دانشگاه" برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، هجدهمین کنگره آسمانی عروج در قالب یادواره شهدای مدافع حریم اهل‌بیت(ع) در معراج الشهدا دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور دانشجویان، اساتید و بسیجیان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سردار کاجی فرمانده گردان تخریب لشگر ۱۷ علی بن ابی‌طالب (ع) در دوران هشت سال دفاع مقدس به روایتگری، حجت‌الاسلام موسوی از قم به سخنرانی و محسن محمدی پناه به مداحی پرداختند.

از برنامه‌های جانبی این کنگره‌ می‌توان به پرده‌خوانی توسط استاد محمد اسماعیلی از کرمان و حضور گروه سرود نور ولایت و اجرای قطعه موسیقی توسط امیرحسین حسینی بنام خاک عشق اشاره کرد.

لازم به ذکر است حاج حسین کاجی در حاشیه مراسم از خاطرات ۱۸ سال قبل درست زمانی که ۸ شهید گمنام دفاع مقدس برای اولین بار در دانشگاه‌های کشور تدفین شدند اشاره کرد و همچنین به زحماتی که شهید محمدخانی کشید تا چنین مراسماتی به نحو احسن برگزار شود.

انتهای پیام/3404

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجو دانشگاه دفاع مقدس شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228476 برچسب‌ها استان یزد شهید گمنام یادواره فرهنگی

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار در بزرگراه آزادگان | تغییرات جدید در این بزرگراه مهم
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم