Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاری خبرنگار مهر، سجاد برنجی در مراسم تودیع و معارفه شهردارملارد که با حضور مسئولان در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شده بود اظهار داشت: خوشبختانه جناب آقای کولیوند شهردار جدید شهر ملارد با توجه به علم به این موضوعات و تجارب ارزنده خود مدیریتی صحیح در این زمینه اتخاذ خواهند نمود.

وی توجه به حوزه های فرهنگی را یکی از اولویت ها برشمرد وافزود: در برخی از مناطق شهر ملارد نحوه ساخت وسازهای شهر بازخورد خشونت و ناآرامی تولید می کند و در کنار این بحث با کمبود زیر ساخت های فرهنگی و اجتماعی هم روبرو هستیم که دراین زمینه باید زیر ساخت های فرهنگی شهرستان برای توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنجی توجه به بخش خصوصی را یکی دیگر از برنامه ها عنوان کرد و ادامه داد:استفاده از بخش فعالان بخش خصوصی یکی از طرح هایی بود که در راستای کاستن بار سنگینی که بر دوش دولت بود مطرح گردید و قطعا شهر ملارد ظرفیت های لازم برای مشارکت، سرمایه گذاری و بهره مندی از حضور بخش خصوصی را دارا می باشد.

فرماندار ملارد تصریح کرد: بی ثباتی حوزه مدیریت شهری در چند سال گذشته، ناهماهنگی در اجرای پروژه های عمرانی را به دنبال داشته با این وجود پروژهای نیمه تمام خوبی در حال اجرا است و امید است با بهره مندی از این طرح در ایام ۲۲ بهمن، گام های اساسی برای توسعه، تحول و ایجاد نشاط و رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته باشیم.

برنجی توجه به انضباط مالی را یکی دیگر از برنامه ها برشمرد و افزود: برخورد با مدیر متخلفی که درانجام وظایف خود فساد داشته عواقب بدی برای شهرستان دارد و اعتماد عمومی که سرمایه اجتماعی است را خدشه دارد می کند که موضوع انضباط مالی و شفافیت کار دراین زمینه ما را کمک می کند و امید است با توجه به سبقه و تجارب جناب آقای کولیوند دراین زمینه موفق و پیروز باشید.

 

کد خبر 4796217

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری ملارد ساخت و ساز غیرمجاز انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین ثبت نام کاندیداها یاسوج بارش برف تعطیلی مدارس بیرجند شهرکرد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است

سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دوشنبه شب و در جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا (ع) با ابلاغ سلام رییس دولت سیزدهم به کارگران و خانواده آنان گفت: رهبر انقلاب کارگر ایرانی را ستون فقرات تولید کشور می‌دانند و در روایات اسلامی نیز به جایگاه پر اهمیت نیروی کار و کارگر توجه بسیاری شده است به گونه‌ای که پیامبر اسلام (ص) بر دست پینه بسته کارگران بوسه می‌زند.

وی افزود: همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان کارگری و کارفرمایی اشاره شد، از نگاه اسلام کارگر صاحب ارزش و کرامت است و این موضوع نشان از تفاوت دیدگاه اسلام با سایر تمدن‌ها و جوامع دارد که به کارگر صرفا نگاه ابزاری دارند.

مرتضوی توجه به امنیت شغلی، آتیه، مسکن و سایر موضوعاتی که موجب آسایش خاطر کارگران شود را از دغدغه‌های مهم دولت مردمی بر شمرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت مظلومان فلسطینی نیز اظهار داشت: هم اکنون شاهد هستیم که مردم فلسطین به خاطر دفاع از خاک و حق حیات خود، موردشدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته اند و این اقدامات ظالمانه با حمایت دولت‌های غربی در حال رخ دادن است.

مرتضوی اظهار کرد: غذای مردم فلسطین اکنون همراه با خون است و وجدان‌های مردم جهان کجاست که این ظلم را برنتابند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی نیز در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: آستان قدس رضوی افتخار مشارکت در حوزه تولید را دارد و این در حالی است که در کنار زیارت، فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی و توجه به نیاز جامعه در دهه‌های بعد از انقلاب مورد توجه قرار گرفته و تولیت نیز در این زمینه اقدام کرده است.

مصطفی فیضی افزود: آستان قدس رضوی افتخار دارد با شرکت‌های و کارخانه‌های متعدد در زمینه‌های متعدد با جمعیت بیش از ۱۴ هزار کارگر در ارتباط باشد تا نیاز‌های خود و جامعه تامین شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • داشتن مردمانی آشنا به علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرند
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی