Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:59:26 GMT

ترامپ شخصیت سال مجله تایم را به سخره گرفت

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۵۹۹۲

ترامپ شخصیت سال مجله تایم را به سخره گرفت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پنجشنبه‌شب در پیامی توئیتری در واکنش به انتخابت «گربتا تونبرگ» به عنوان شخصیت سال مجله تایم نوشت: خیلی مسخره است. گرتا باید روی مشکل «کنترل خشم» خود کار کند، بعد با دوستش به تماشای یک فیلم قدیمی برود! آرام باش گرتا! آرام باش!

تونبرگ نیز مانند دفعه گذشته در واکنش به تمسخر ترامپ، عنوان صفحه خود در توئیتر را اینگونه تغییر داد: نوجوانی که روی مشکل کنترل خشم خود کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هم آرام و به تماشای یک فیلم قدیمی با دوست خود مشغول است.

ترامپ اوایل مهرماه نیز در واکنش به سخنرانی تند تونبرگ خطاب به رهبران جهان درباره حفاظت از محیط زیست، در پیامی توئیتری نوشت: او دختر جوان بسیار خوشحالی به نظر می‌رسد که در انتظار آینده‌ای درخشان و عالی است. از دیدنش خیلی خوشحالم.

دختر نوجوان سوئدی آن زمان هم در پاسخ به ترامپ عنوان صفحه خود را اینگونه تغییر داد: دختر جوان بسیار خوشحالی که در انتظار آینده‌ای درخشان و عالی است.

تونبرگ فعال ۱۶ ساله سوئدی که به بنیانگذار اعتصاب‌های دانش‌آموزی در مورد تغییرات اقلیمی مشهور است، در افتتاحیه اجلاس نشست اقلیم سازمان ملل گفت: نسل کنونی جوانان، نسلی است که با بیشترین آلودگی در جهان مواجه است و باید تغییرات اقلیمی بسیاری را تحمل کند.

وی خطاب به رهبران جهان گفت: من نباید اینجا باشم. من باید در آن طرف اقیانوس به مدرسه برگردم اما همه شما امروز برای دادن امید به جوانان به اینجا آمده اید.

جو بایدن معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا و اصلی‌ترین نامزد دمکرات‌ها در انتخابات آینده ریاست جمهوری این کشور در واکنش به ترامپ نوشت: کدام رئیس جمهوری به یک نوجوان زورگویی می‌کند؟ ترامپ تو باید از گرتا درباره اینکه چطور رهبری کنی، چیزهایی یاد بگیری.

مجله تایم روز چهارشنبه با چاپ تصویر تونبرگ در جلد نشریه خود اعلام کرد که او را به عنوان شخصیت سال خود انتخاب کرده است؛ با این حساب، او جوانترین شخصیت سال این مجله شده است.

«ادوارد فلسنتال» سردبیر مجله تایم در این باره نوشت: تونبرگ بزرگترین صدا درباره بزرگترین مسئله‌ای است که کره زمین با آن مواجه شده؛ او همچنین نماینده تغییر نسلی در فرهنگ ما است که در حال ایفای نقش در همه جا از محوطه دانشگاه‌ها در هنگ‌کنگ گرفته تا مقر کنگره در واشنگتن است.

برچسب‌ها دونالد ترامپ گرتا تونبرگ تغییرات اقلیم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ گرتا تونبرگ تغییرات اقلیم دونالد ترامپ گرتا تونبرگ تغییرات اقلیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!

این بازیگر ۴۷ ساله اهل کردستان و شهر بیجار و همشهری سعید آقاخانی است که با حضور در سریال نون خ و نقش سلمان به شهرت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • فصلنامه ریاضیات و علوم محاسباتی دانشگاه صنعتی قم اسکوپوس شد
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم
  • تصاویر تایم لپس انفجار ستاره‌ای در کهکشان راه شیری
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف