Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

علی پهلوان اظهار کرد: صبح روز پنجشنبه در پی اطلاع‌رسانی مبنی بر گرفتار شدن یک گروه از عشایر در برف در روستای چیدنک واقع در ارتفاعات ایذه، عملیات امدارسانی به این عشایر انجام شد.

وی افزود: در این عملیات، دو زن و دو کودک خواستار جابه‌جایی از محل استقرارشان بودند که توسط بالگرد جمعیت هلال احمر به مناطق امن ایذه انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر اعضای این گروه از عشایر برای مراقبت از دام‌ها و وسایل خود در محل ماندند.

پهلوان بیان کرد: در این عملیات، اقلام زیستی شامل پتو، موکت و اقلام غذایی بین این عشایر توزیع شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هلال احمر برف ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی

حمزه محمدی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو کوهنوردی که در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی به دلیل شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود راه خود را گم کرده بودند توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافتند.

وی بیان کرد: صبح امروز یک شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر گم شدن دو کوهنورد در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی بلافاصله تیم امداد و نجات این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

محمدی مقدم تصریح کرد: نجاتگران هلال احمر با عبور از مسیرهای سخت و صعب العبور پس از ۴ ساعت عملیات جستجو دو کوهنورد گمشده که به علت شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود مسیر خود را گم کرده بودند در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی پیدا و آنها را به پایین کوه و محل امن منتقل کردند.

کد خبر 6097550

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۹ هزار نفر در ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۹ هزار نفر
  • محمودی خبر داد: امدادرسانی به ۹ هزار نفر در ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۹ هزار نفر
  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی خودجوش مردم دیزج دیز به افراد گرفتار در سیل + فیلم
  • بیش از ۲.۱ هزار خوزستان در سیلاب و آب‌گرفتگی امدادرسانی شدند