Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این دیدار که در سالن فجر بندرعباس جریان داشت، تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر با نتیجه نهایی ۹۰ بر ۸۱  در برابر شهرداری بندرعباس به پیروزی دست یافت.

در این بازی شهرداری بدون کاپیتان خود علی جمشیدی که مصدوم بود به دیدار مهمان خود رفت که در کواتر اول و دوم ۱۷ بر ۱۶ و ۲۴ بر ۲۳ از توفارقان یش افتاد.

 تیم توفارقان نیز توانست با استفاده از بازیکنان خارجی خود «کلوین آمایو و گارسین باکیومانیا» و هجوم بر روی سبد شهرداری در کواترهای سوم و چهارم با نتیجه ۲۰ بر ۱۵ و ۳۱ بر ۲۵ امتیازهای عقب افتاده را جبران کند و درپایان با نتیجه ۹۰ بر ۸۱ تیم شهرداری را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی کلوین بازیکن تیم توفارقان آذرشهر با کسب ۲۵ امتیاز، ۸ ریباند وتاثیرگذاری ۲۳ ، بهترین بازیکن تیمش لقب گرفت.

در تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس نیز «کدر ادواردز» با کسب ۲۸ امتیاز، ۱۷ اثرگذاری و ۹ ریباند به عنوان بهترین و موثرترین بازیکن این تیم ومیدان شناخته شد ویونس لاله زاده نیز با ۱۸ امتیاز موثرترین بازیکن تیمش بود.

 قضاوت این دیدار را «رضا آذرافزا» به عنوان سرداور به همراه «علیرضا افشار» و «نیما جعفری» به ترتیب داور اول و دوم با نظارت منوچهر کاظمی برعهده داشتند.

رضا هنگام پور سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در این بازی یارانش را با ترکیب اولیه «اسحاق حاتمی فر»، «کدر ادوارز»، «مرتضی طاهری»، «یونس لاله زاده» و «ویلی کواسی» به میدان فرستاد.

همچنین سیامک ویسی سرمربی تیم توفارقان آذرشهر نیز در ترکیب اولیه خود «کلوین آمایو»، «واحد نادری»، «محسن محمدی»، «نادرخازانی» و «گارسین باکیومانیان» را قرارداد.

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس اکنون در پایان هفته دوازدهم، دارای پنج برد و هفت باخت با مجموع ۱۷ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفته است.

 در هفته دوازدهم این فصل از رقابت‌ها دوشنبه ۲۵ آذرماه تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در بندرامام به مصاف تیم پتروشیمی خواهد رفت.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 بازی بسکتبال پتروشیمی شهرداری علیرضا افشار قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا

شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا مقابل تیم الریاضی لبنان به پیروزی رسید.

 به گزارش گروه خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاگردان مصطفی هاشمی در دومین دیدار از دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در سالن زنده‌یاد محمود مشحون مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

تیم شهرداری گرگان با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کرد. بازیکنان گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۴۱ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسیدند. شهرداری گرگان دیدار نخست این رقابت‌ها را واگذار کرده بود، براین اساس سری ۱ – ۱ برابر شد.

ویل چری با ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن این دیدار بود.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول: ۲۳ بر ۲۲ / گرگان

کوارتر دوم: ۲۳ بر ۱۸ / الریاضی

کوارتر سوم: ۲۶ بر ۲۰ / گرگان

کوارتر چهارم: ۲۸ بر ۱۸ / گرگان

شایان ذکر است، فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی