Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص سهمیه بنزین به شناورهای صیادی با پیگیری های مستمر استاندار هرمزگان در راستای رفع دغدغه صیادان استان خبر داد.

حمید پورمحمدی شب گذشته(۲۱ آذر) در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان با اشاره به پیگیری‌های مستمر استاندار هرمزگان در خصوص چندین مورد از مسائل مهم این استان، عنوان کرد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی دکتر همتی، اختصاص سهمیه بنزین به شناورهای صیادی انجام شد و این سهمیه در نظر گرفته شده و از روز شنبه هفته آینده ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با این اقدام و پیگیری های صورت گرفته از سوی استاندار هرمزگان در سطح ملی، دغدغه صیادان بزرگوار در خصوص سهمیه بنزین رفع شد.
معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: خرید تضمینی آب از آب شیرین کن ها برای تامین آب شرب در استان هرمزگان از دیگر موارد مورد تاکید و پیگیری استاندار هرمزگان بود.
پورمحمدی تصریح کرد: با این پیگیری ها میزان اعتبارات خرید تضمینی آب در لایحه بودجه سال ۹۹ افزایش چشمگیری یافت تا آب شرب مورد نیاز این استان به شکل مناسب از طریق آب شیرین کن ها تأمین شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین برای تامین برق جزایر هرمزگان اعتبارات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که این امر نیز با پیگیری های استاندار هرمزگان محقق شد.
معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: اعتبارات تسهیلات ارزان قیمت و با هدف اشتغالزایی در حوزه پرورش ماهی و ایجاد گلخانه های کشاورزی نیز با پیگیری های صورت گرفته توسط استاندار هرمزگان تامین شده و این تسهیلات پرداخت می شود.
وی اضافه کرد: همچنین در حوزه تامین مسکن محرومان و نوسازی مدارس استان هرمزگان، تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفته شده که به زودی اعلام می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع بودجه‌ای برای مدیریت حوضه آبریز تالاب انزلی کافی نیست

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: با توجه به تخلیه كننده‌های زرجوب و گوهر رود كه فاضلاب شهری و شهرك‌های صنعتی را به تالاب انزلی تخلیه می‌كنند، در دور اول سفر رئیس‌جمهور طرح مدیریت جامع بندر و تالاب انزلی را در دستور كار داشتیم.

او افزود: دستگاه اصلی وزارت جهاد كشاورزی و وزارت نیرو هستند كه باید وظایف خود را انجام دهند.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست تأکید كرد كه شهرداری بحث زرجوب و گوهر رود را نیز پی گرفته و وزارت نیرو و وزارت جهاد هم باید تكلیف خود را انجام دهند.

او اولویت اصلی را مدیریت حوضه آبریز تالاب انزلی برشمرد و گفت: با توجه به رشد شدید سنبل آبی با روش دستی و مكانیكی اقدام به جمع‌آوری كردیم و دیواره‌ای هم طراحی شده و نظر ما مبنی بر حذف آن بود تا تبادل آب از حوضه بالادستی صورت گیرد.

گفتنی است، حوضه آبریز رودخانه‌های تالش - مرداب انزلی با نام اختصاری تالش مرداب یکی از حوضه‌های باز ایران است که در تقسیم‌بندی حوضه‌های آبریز ایران، حوضهٔ فرعی به‌شمار می‌رود و زیرمجموعهٔ حوضهٔ آبریز دریای مازندران است. مساحت این حوضه، ۶٬۸۲۷ کیلومتر مربع است و رودهای کوچک نیمهٔ غربی استان گیلان را دربرمی‌گیرد. 

سلاجقه با اشاره به اینکه پروژه فوق اعتبارات بالایی نیاز دارد، ابراز امیدواری كرد دستگاه‌ها نیز مشاركت كنند تا اعتبارات بالای مورد نیاز تزریق شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منابع بودجه‌ای برای مدیریت حوضه آبریز تالاب انزلی کافی نیست
  • ۱۳۵ مصوبه برای گلستان در سفر دوم رییس جمهور اختصاص یافت
  • طرح مطالعاتی جزایر لارک و بوموسی آغاز می شود
  • آخرین اقدام برای افزایش سهمیه حج و سود سپرده‌های حج و عمره
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق
  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • اختصاص ۱۷ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌های استان زنجان
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان