Web Analytics Made Easy - Statcounter



به‌نظر می‌رسد ماجراهای مربوط به قرارداد ویلموتس تمام شدنی نیست و این موضوع حالا ابعاد جدیدی پیدا کرده است و باید دید به کجا می رسد.

به گزارش دنیای ورزش تورنتو، شایعاتی مبنی‌بر پرداخت شدن قرارداد این سرمربی توسط یک پتروشیمی در بعضی رسانه‌ها به گوش ‌رسیده. جدا از اینکه نهادهای نظارتی به مسئله ورود کرده‌اند و اخباری از احتمال بازداشت مختلفین به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم دیگر این است که اگر مبلغی که با ارز دولتی پرداخت‌شده باشد حتی ممکن است مبلغ قرارداد ویلموتس بیش‌تر ۳ میلیون یورو باشد و شاید برای رفع شدن تمام ابهامات نیاز باشد که قرارداد ویلموتس به‌صورت شفاف در رسانه‌ها منتشر شود تا از ایجاد هر گونه ابهام جلوگیری شود. در کنار تمام این مسائل با مشخص نشدن تکلیف فسخ قرارداد ویلموتس این شایعه ایجاد شده است که به‌زودی این پرونده به فیفا کشیده خواهد شد.

البته فدراسیون رسما این اخبار را تکذیب کرده و گفته برای طلب ویلموتس ارز دولتی دریافت کرده و درباره منبع این پول چیزی نمی داند. باید دید این ماجرا در نهایت به کجا می رسد.

مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی در شش بازی هدایت تیم ملی را برعهده داشت و آمار سه پیروزی، دو باخت و یک مساوی را ثبت کرد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۶۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد

خلیل الحیه معاون رهبر حماس در نوار غزه اعلام کرد که ابعاد سیاسی، راهبردی و انسانی نبرد طوفان الاقصی محقق شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی امروز چهارشنبه در گفتگو با شبکه الاقصی تاکید کرد: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید.

او با اشاره به اینکه طوفان الاقصی راه را بر طرح‌های دشمن برای کوچاندن ملت فلسطین بست، گفت که این عملیات ضربه‌ای پیشدستانه به دشمن قبل از حمله به غزه بود.

این مقام ارشد حماس خاطر نشان کرد: آزادی اسرا از زندان‌های دشمن یکی از اهداف نبرد طوفان الاقصی بود. مقاومت در این نبرد آرمان فلسطین را در سراسر جهان زنده کرد.

الحیه با تاکید بر اینکه مقاومت تصویر حقیقی دشمن جنایتکار صهیونیستی را به دنیا نشان داد، افزود: مقاومت کذب ادعاهای دشمن و ارتش شکست خورده آن را برملا کرد. ابعاد سیاسی، راهبردی و انسانی نبرد طوفان الاقصی محقق شد.

حماس: صهیونیست‌ها تنها به دنبال آزای اسرای نظامی بودند

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • روزی که رژیم بعث عراق به کاربرد سلاح‌های شیمیایی محکوم شد
  • ویدیو/ کشف گورهای جمعی در بیمارستان ناصر؛ افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها
  • حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد
  • سایبان خودرو بدون پایه
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • انواع کانتینر از نظر ابعاد و کاربردها
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • ابعاد ورشکستگی رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ غزه
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد