Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: ثبت‌نام تأمین مسکن در قالب طرح اقدام ملی در استان ۲۳ آذرماه ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود و به مدت سه روز(در صورت عدم تکمیل ظرفیت) ادامه دارد.

رضا خالقی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متقاضیان ثبت‌نام در این طرح می‌توانند با ورود به سامانه tem.mrud.ir مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالقی تصریح کرد: با توجه به اینکه ظرفیت نام‌نویسی در مرحله اول در استان ۱۶۸۲ واحد است، پس از تکمیل این ظرفیت سایت بسته خواهد شد و افرادی که نام‌نویسی نکرده باشند باید در مراحل بعدی ثبت‌نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خاطرنشان کرد: متقاضیان ثبت‌نام در طرح اقدام ملی و افراد تحت تکفل باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از روز اول فروردین‌ماه ۸۴ به بعد باشند و پس از انقلاب اسلامی از امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل نام‌نویسی مسکن ملی، زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد.

خالقی اضافه کرد: شرط دیگر متأهل یا سرپرست خانوار بودن است، البته زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن می‌توانند در این طرح نام‌نویسی کنند.

وی بیان کرد: داشتن حداقل پنج سال سابقه سکونت در پنج سال اخیر در شهر مورد تقاضا از دیگر الزامات است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ادامه داد: نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی نظیر چک برگشتی، تسهیلات معوقه و غیره، توانایی تأمین هزینه ساخت مسکن مازاد بر تسهیلات بانکی، امکان سپرده‌گذاری حداقل ۳۰ درصد هزینه ساخت مازاد بر تسهیلات بانکی از جمله دیگر شروط است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی طرح مسکن ملی اداره راه و شهرسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه سرا گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت ۵۵ واحدمسکونی در این شهرستان آغاز شد.

سیدحسین محمدی افزود: این واحد‌ها در قالب ۲ طرح ۲۰ و ۳۵ واحدی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۶ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های ملی مسکن هر متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشد، گفت: در اجرای این طرح به هرمتقاضی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر