Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران، گفت: هوای مازندران امروز جمعه ۲۲ آذرماه نیمه ابری، از بعد از ظهر ابری به ویژه در غرب استان همراه با بارش پراکنده باران و در ارتفاعات با بارش برف، پیش بینی می‌شود.
پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود:هوای استان روز شنبه تا دوشنبه ۲۳ و ۲۵ آذرماه صاف تا نیمه ابری (در مناطق ساحلی و جلگه‌ای همراه با مه صبحگاهی) خواهد بود.

اسدی گفت:آسمان مازندران روز سه شنبه ۲۶ آذرماه نیمه ابری تا ابری به تدریج از غرب استان همراه با بارندگی (در ارتفاعات مه آلود همراه با بارش برف) و وزش باد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا آب و هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مشهد فردا دوشنبه ۲۷ اسفند نیمه ابری

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  به زودی گسترش امواج ناپایدار جوی به شمالشرق کشور، موجب بارش‌های رگباری با احتمال رعدو برق همچنین وزش باد گاهی شدید همراه با گردو خاک و کاهش کیفیت هوا در خراسان رضوی به ویژه شهر مشهد مقدس خواهد شد.   کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: کمترین دمای هوای هوا در استان دیشب در ریوش با پنج درجه ثبت شد.   آهنگرزاده با اشاره به اینکه در این مدت، دمای هوای مشهد بین ۱۲ تا ۱۸ درجه در نوسان بود افزود: دمای هوای شهر مشهد امشب به ۹ درجه خواهد رسید.   وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان سرعت وزش باد از بردسکن با حدود ۶۸ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید.

دیگر خبرها

  • هواشناسی خراسان رضوی در پی سامانه ناپایدار جوی هشدار صادر کرد
  • نوروز در مازندران بارانی می‌شود
  • نوروز بارانی در مازندران
  • هوای مشهد فردا دوشنبه ۲۷ اسفند نیمه ابری
  • هشدار ریزش سنگ و اختلال در تردد‌های جاده‌ای مازندران
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲۷ اسفند
  • هشدار جدی به مسافران؛ ریزش سنگ و اختلال در جاده‌های این استان
  • وضعیت جوی شهرهای پرتردد نوروزی از ۲۸ اسفند تا اول فروردین
  • آسمان مازندران نیمه ایری همراه باکاهش دما
  • آسمان نیمه ابری در مازندران