Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس می‌گوید که ایران در رنکینگ بین‌المللی اسنوکر در بخش آقایان در رتبه دوم جهان و در بخش بانوان در رتبه نهم قرار دارد.

هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ , بیلیارد و بولس در گفت و گو با ایسنا در باره مسابقات پیش‌رو فدراسیون، گفت: ما مسابقه بانوان کشوری را در پیش‌رو داریم که به امید خدا می‌تونیم استعدادهای بسیار خوبی را کشف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بانوان استعداد های بسیار خوبی داشته و امیدوارم همانطور که در بخش آقایان موفق بودیم در بخش بانوان هم به نتایج مطلوبی برسیم و فدارسیون بتواند کار مثبتی در این زمینه انجام دهد.

او در پاسخ به اینکه آیا  بانوان می‌توانند  در مسابقات بین  مانند بخش آقایان در عرصه‌های بین‌المللی درخشان حاضر شوند؟ پاسخ داد: در بخش بانوان برای درخشش در عرصه بین‌المللی زمان زیادی نیاز داریم. بعد از تلاش‌های فراوان به تازگی موفق شدیم حوزه بانوان را راه اندازی کرده  و اسنوکر بازان خانم را تشویق کنیم تا در مسابقات بین‌المللی شرکت کنند. بنابر این به کمی زمان نیاز داریم. اما به دست آوردن نتایج مطلوب در مسابقات بین‌المللی بانوان قابل دسترس است و استعداد های بسیار خوبی در این حوزه داریم و مطمئنم که به زودی به مقام‌های بین‌المللی خواهیم رسید.

اسکندری در خصوص زمان برگزاری مسابقات اسنوکر کشوری بانوان گفت: این مسابقات از روز جمعه شروع خواهد شد و اسنوکر بازان با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس فدراسیون بولینگ در باره رتبه اسنوکر بازان ایران در عرصه جهانی گفت: در رنکینگ بین المللی در بخش آقایان دوم جهان هستیم و در بخش بانوان توانسته ایم در رتبه نهم قرار بگیریم.

او با بیان اینکه هرشخصی که قهرمان جهان می شد قادر بود که سهیمه ورود به حرفه ای ها را دریافت کند افزود: به دلیل درگیری فدراسیون جهانی با بخش آماتور و حرفه ای‌ها، ورود اسنوکر بازان به بخش حرفه‌ای‌ها  ممکن نیست. البته برای ورود به حرفه‌ای‌ها راه‌های دیگری وجود دارد. مسابقاتی  به نام کیو اسکول که اسنوکر بازان می‌توانند در این مسابقات شرکت کرده و برنده مسابقات جواز حضور در عرصه‌های حرفه‌ای‌های جهان را پیدا خواهد کرد.

او افزود: سرخوش اسنوکر باز ایران چندین‌بار توانسته است نایب قهرمان جهان شود و او یکی از برترین‌های جهان در حوزه اسنوکر است. این اسنوکر باز در مسابقات کیواسکول شرکت کرده و اکنون در دوره‌های مختلف در حال تمرین است تا بتواند سهمیه ورود به حرفه‌ای‌های جهان را دریافت کند. حسین وفایی و سهیل واحدی نفراتی هستند که در حرفه‌ای‌ها حضور دارند و به امید خدا نفر سوم از ایران در این مسابقات سرخوش خواهد بود.

اسکندری گفت: فدراسیون دربخش پارابیلیارد هم  فعال شده و مسابقات مختلفی را برای این رشته طراحی کرده‌ایم. معتقدم که آینده روشنی در این رشته وجود خواهد داشت و دلیل این اعتقادم این است که استعدادهای فراوانی در این رشته کشف شده‌اند.

اسکندری در باره رشته بولس گفت: در رشته‌هایی مانند  بولس تلاش‌های زیادی انجام شده و اتفاق‌های بسیار خوبی رقم خورده است. رشته بولس رشته‌ای همگانی است که مطمئنم به امید خدا در آینده نزدیک اتفاقات خوبی در این رشته  داشته باشیم. حدود ۱۵ استان در این وقت کم فعال شده، حتی آکادمی بولس آن ۱۵ استان هم راه اندازی کرده ایم. امیدوارم در آینده نزدیک بتوانیم در ۳۱ استان رشته بولس را شکوفا کنیم.

او در پایان افزود: در حوزه بولینگ هم متاسفانه فضایی به عنوان آکادمی بولینگ وجود ندارد. همین نکته مشکلات زیادی را دربرداشته و امیدوارم بتوانیم در حوزه بولینگ هم مانند حوزه‌های دیگر موفق عمل کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هاشم اسکندری بولينگ و بيليارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوی‌ترین مردان نیشکر

پایگاه اطلاع رسانی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی  www.sugarcane.ir  نوشت: امسال، هفته کار و کارگر برای نیشکری‌ها پُر از شور و هیجان بود؛ در کنار غرّش هاروسترها و طنین کارخانه تولید شکر، برای اولین‌بار صدای آهن و وزنه «قوی‌ترین مردان نیشکر»، مزارع سرسبز نیشکر را درنوردید.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در ششمین روز از هفته کار و کارگر، ۲۴ ورزشکار از واحدهای هشت‌گانه نیشکری در اولین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان نیشکر گردهم آمده بودند تا با یکدیگر به رقابت بپردازند.

از بلند کردن وزنه‌های سنگین با آرم و نشانِ نیشکر تا جابه‌جاکردن وزنه‌های غول‌پیکر و طی کردن مسیری سخت و دشوار؛ هر کدام از این ورزشکاران در کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره)، قدرت و اراده خود را به نمایش گذاشتند و تماشاچیان مشتاق را با حرکات خود به شور‌و‌شوق آوردند.

در نهایت، پس از یک دوره رقابت، قوی‌ترین مردان نیشکر در کنار قوی‌ترین تیم معرفی شدند. این مسابقات در دو رده منفی و مثبت ۹۰ کیلوگرم برگزار شد. در مجموع رقابت‌های گروهی، کشت و صنعت امام خمینی‌(ره) به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های نیشکر فارابی و هفت‌تپه نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را از آنِ خود کردند.

همچنین در دسته منفی ۹۰ کیلوگرم، محمد نعمت‌زاده از کشت و صنعت امام خمینی(ره) و علی احمدی‌پور از نیشکر فارابی به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و مقام سوم نیز به‌صورت مشترک به عماد آل‌کثیر از نیشکر هفت‌تپه و محمد اورک از کشت و صنعت امام خمینی(ره) رسید.

در دسته مثبت ۹۰ کیلوگرم نیز قاسم کرملاچعب از کشت و صنعت امام خمینی (ره) و نوید سفیدزاده از نیشکر فارابی در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و مازیار مذکا از کشت و صنعت امام خمینی(ره) و حبیب سعدی از نیشکر هفت‌تپه به‌صورت مشترک، سوم شدند.

اما فارغ از نتیجه، این مسابقات نشان داد که صنعت نیشکر در کنار تلاش برای خودکفایی کشور با تولید محصولات راهبُردی، برای تندرستی و شادابی کارکنان ارزش بالایی قائل است و برنامه‌های ورزشی متعددی برگزار می‌کند. این مسابقات نشان می‌دهند که نیشکر، فقط یک مجموعه صنعتی نیست، بلکه یک خانواده بزرگ و پویا است.

دیگر خبرها

  • چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟
  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر
  • قوی‌ترین مردان نیشکر
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • پرستاری یک شغل سخت و دشوار است/ ۷۵ درصد پرستاران ایران زن هستند
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • ثبت فوت مردان ‌در استان زنجان بیشتر از زنان بوده است‌
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد