Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:27:25 GMT

بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۷۱۹۶

بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای 11 استان خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور گفت: بر اساس آخرین اطلاعات هم اکنون شاهد بارش برف در محورهای استان آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، همدان و محور الموت استان قزوین خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بارش باران نیز در اکثر محورهای استان فارس، لرستان، بوشهر، ایلام، قم و محور سوسنگرد-اهواز استان خوزستان مشاهده می شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان نیز از مه گرفتگی همراه با کاهش دید در اکثر محورهای استان اردبیل خبر داد و افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وضعیت راه ها بارش باران و برف مه گرفتگی همراه با کاهش دید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون تمامی محور‌های استان بر اثر بارش باران لغزنده است.
مریم تاکی، هم اکنون تمامی محور‌ها را در مسیر شهرستان‌های مبارکه، شاهین شهر، شهرضا، نایین، اردستان، کاشان و خورو بیابانک بر اثر بارش شدید باران لغزنده اعلام کرد و افزود: همچنین محور‌های دامنه – خوانسار و نجف آباد -داران مه گرفته است و رانندگان برای تردد احتیاط و چراغ‌های مه شکن را روشن کنند.
مریم تاکی افزود: در پی بارش باران پیش بینی می‌شود، محور‌های اصفهان – شهرضا، اصفهان -شاهین شهر و موچه خورت و اردستان دچار آبگرفتگی شود.
وی با اشاره به اینکه بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان تا چند آینده بارش‌ها در استان شدید‌تر می‌شود، به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند و قبل از حرکت با سامانه‌ی ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی