Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@03:59:49 GMT

دنیزلی بی‌دلیل چینش تراکتور را تغییر داد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۷۳۲۶

دنیزلی بی‌دلیل چینش تراکتور را تغییر داد


وی در خصوص باخت دو بر صفر تراکتور مقابل ماشین سازی تبریز که باعث استعفای غلامرضا صادقیان از سمت مدیرعاملی سرخپوشان تبریزی شد اظهار داشت: مشکلات این روز‌های تراکتور از هفته‌های ابتدایی لیگ برتر شروع شد. دنیزلی با توجه به شناخت کاملی که از فوتبال ایران داشت توانست در هفته‌های ابتدایی نتایج نسبتا خوبی را بگیرد، اما در همان پیروزی‌ها هم متوجه بی تدبیری بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مربی پیشین تراکتور افزود: دنیزلی بی دلیل ترکیب تیم را تغییر داد. جای بازیکنان در زمین مسابقه را عوض کرد تا آن‌ها در انجام وظایف خود سردرگم بمانند. تراکتور از روزی دچار باخت‌های متوالی شد که ترکیب خود را تغییر داد. دنیزلی هم مربی با تجربه‌ای است. وقتی دید دیگر نمی‌تواند آب رفته را برگرداند تصمیم به رفتن گرفت.



وی درباره تحولات به وجود آمده در باشگاه تراکتور اظهار داشت: هوادار حق دارد ناراحت و عصبانی باشد، اما آن‌ها نباید صبر خود را به راحتی از دست بدهند. این تیم نیاز به زمان و اطمینان کامل به افکار مربی خود دارد. حالا اینکه آیا واقعا دنیزلی تصمیم شخصی برای رفتن گرفته است تقصیر باشگاه نیست، اما مدیران تیم نباید با رفتن یک مربی، برنامه‌های خود را نیز از دست بدهد.

پیشکسوت تراکتور در خصوص تصمیم باشگاه تراکتور برای انتخاب جانشین برای احد شیخ لاری که مربی موقت تیم شده است اظهار داشت: باید یک مربی با علم روز بیاورند که شناخت خوبی هم از فوتبال ایران دارد. تراکتور نیاز به ثبات فنی دارد. اگر این تیم بتواند خواسته خود را در این زمینه کسب کند قطعا هم خواهد توانست موفقیت هایش را ادامه دهد.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: تراکتور نیاز به اتحاد دوباره دارد. اینکه الان بخواهیم با چند باخت متوالی، آقای زنوزی و سایر عوامل تیم را مورد انتقاد شدید قرار بدهیم کار درستی نیست. به هر حال این افراد زحمت کشیده اند و من فکر می‌کنم تراکتور با دو برد متوالی با مربی جدید به شرایط خوب خود باز خواهد گشت. اعتقاد دارم در این برهه زمانی مربی داخلی می‌تواند نتایج بهتری نسبت به خارجی‌ها بگیرد، اما مهم این است که از او حمایت همه جانبه شود و انتظارات تیم را نیز از او خواست.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: کاظم محمودی تیم فوتبال تراکتور مصطفی دنیزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال

تماشاگران تیم تراکتور تبریز علیه مربی و بازیکن تیم استقلال شعار دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه)، در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته‌اند. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی فوتبال کشورمان که در تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز به میدان رفته است، در ورزشگاه یادگار امام (ره) حاضر شده است تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کند.

پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!

هواداران تراکتور با مشاهده وی، شروع به تشویق بازیکن سابق تیم خود کردند.

تماشاگران تیم تراکتور تبریز شعارهایی علیه مهدی هاشمی‌نسب و پیمان بابایی مربی و بازیکن تیم استقلال سر دادند. بابایی سابقه بازی در تراکتور را در کارنامه دارد.

هواداران تیم تبریزی در این مسابقه از مواد دودزا استفاده کردند و در ورزشگاه یادگار امام (ره)، تصاویری از بزرگان تاریخ آذربایجان شرقی مانند ستارخان، استاد محمد حسین شهریار و شهید مهدی باکری را به نمایش درآوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: قهرمان شویم یا نشویم به استقلال افتخار می‌کنیم
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود