Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@04:43:58 GMT

استراماچونی:هنوز چیزی تغییر نکرده!

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۷۴۳۱

امروز تعیین کننده‌ترین روز در مذاکره مدیران استقلال و آندره‌آ استراماچونی خواهد بود. ناطقان: آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال در گفت‌وگویی کوتاه اعلام کرد هیچ چیز از زمان حضورش در ایتالیا تغییر نکرده و به قول‌هایی که به وی داده شده، جامه عمل نپوشانده‌اند.

در شرایطی که مازیار ناظمی، سخنگوی وزارت ورزش با انتشار یک توئیت اعلام کرد استراماچونی با دریافت مبلغ قراردادش روز جمعه به تهران برخواهد گشت، اما این سرمربی ایتالیایی حرف دیگری می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استراماچونی می‌گوید: متاسفانه با اندوه فراوان قلبی، هیچ چیز از زمانی که قرارداد به پایان رسیده، تغییر نکرده است.

این سرمربی ایتالیایی در ادامه حرف‌هایش می‌گوید: از شما خواهش می‌کنم حتما این نکته را بگویید که این داستان برای من با اندوه فراوان، تاسف و ناامیدی همراه بود.

استراماچونی تاکید کرد: آن چیزی را که به من قول داده بودند را هر بار باور کردم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد!

حرف پایانی سرمربی استقلال بعد از توضیحات ما درباره ارسال پول از ترکیه به ایتالیا به نقل از منابع رسمی با این واکنش او همراه می‌شود: امیدوارم فردا معجزه‌ای رخ بدهد! منبع: مشرق برچسب ها: استراماچونی ، تغییر ، استقلال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: استراماچونی تغییر استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت

به گزارش صدای ایران از فرارو،عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.


وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختار‌های اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  •  تغییر نام استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟
  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • روایت معلمی با عشق و ایثار فراوان
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل ساز می شود؟
  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت
  • تغییر نام دوباره و غیرمنتظره استقلال
  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!