Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندی در قرارداد سرمربی اسپانیایی وجود دارد که می‌تواند در ژوئن از منچسترسیتی جدا شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، چهارمین سال حضور پپ گواردیولا در منچسترسیتی به سخت‌ترین دوران سرمربی اسپانیایی تبدیل شده است. سیتی که توانست در دو فصل اخیر لیگ برتر انگلیس قهرمان شود اکنون در شرایط خوبی قرار ندارد (با لیورپول صدرنشین ۱۴ امتیاز فاصله دارد).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در این فصل فرصت دارد در جام اتحادیه و لیگ قهرمانان اروپا عنوانی کسب کند. همچنین نباید کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را فراموش کند.

اکنون آینده گواردیولا بیش از گذشته نامشخص است. اغلب رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند سرمربی اسپانیایی بر اساس بندی که در قراردادش است می تواند در تابستان از این تیم جدا شود. قرارداد سرمربی سیتی یک سال بعد به پایان می رسد اما با توجه به این بند می تواند تیم شهر منچستر را ترک کند.

سرمربی کاتالانی در رسانه ها اعلام کرده است آماده تمدید قراردادش است اما همه چیز به شرایط بستگی دارد. او فرصت دارد تا پنجمین سال حضورش را در سیتی سپری کند. اگر این اتفاق رخ دهد شرایط جدیدی را تجربه می کند چون در تیم های سابقش بیش از چهار سال مربیگری نکرد (بارسلونا چهار سال و بارین مونیخ سه سال).

در صورت جدایی گواردیولا به احتمال فراوان جانشینش مائوریتسیو پوچتینو خواهد بود. سرمربی آرژانتینی در میان مدیران باشگاه سیتی محبوب است. آن ها از زمان حضور پوچتینو در اسپانیول از این سرمربی شناخت دارند.

یکی از نکات قابل توجه در رابطه با تمدید قرارداد با گواردیولا وابسته بودن آینده رحیم استرلینگ به این موضوع است. مهاجم انگلیسی درصورت مشخص شدن آینده سرمربی اسپانیایی درباره تمدید قراردادش فکر می کند. او اکنون با پیشنهاد دستمزد سالیانه ۲۷ میلیون یورو روبرو است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی

دو تیم مدعی آرسنال و سیتی حریفانشان را در لیگ برتر شکست دادند.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی با برتری ۵ بر یک برابر ولورهمچتون نشان داد هیچ نشانه ای از تزلزل ندارد و مدعی جدی قهرمانی است.

در این دیدار ارلینگ هالند پوکر کرد و چهار بار برای تیمش گلزنی کرد که دو گل از روی نقطه پنالتی بود. 

خولیان آلوارس دیگر گل سیتی را به ثمر رساند و هوانگ هی چان نیز برای ولورهمپتون گلزنی کرد.

پیش از این بازی آرسنال صدرنشین در ورزشگاه امارات لندن پذیرای بورنموث بود و میهمان رده نهمی خود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد.

بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی، لئاندرو تروسار و  دکلان رایس برای توپچی ها گلزنی کردند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس آرسنال ۸۳ امتیاز دارد و منچسترسیتی با ۸۲  امتیاز دوم است. همچنین لیورپول با ۷۵ امتیاز در رده سوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد