Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حزب محافظه‌کار انگلیس با به دست آوردن اکثریت قاطع پارلمان این کشور، پیروز انتخابات سراسری انگلیس شد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، حزب محافظه کار در انتخابات مجلس عوام انگلیس توانست 368 کرسی را به خود اختصاص دهد که 50 کرسی بیشتر از انتخابات سال 2017 است
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون الجزیره ، حزب محافظه کار انگلیس به ریاست بوریس جانسون بر اساس نتایج رسمی، در انتخابات پارلمانی این کشور پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حزب محافظه کار در انتخابات مجلس عوام انگلیس توانست 368 کرسی را به خود اختصاص دهد که 50 کرسی بیشتر از انتخابات سال 2017 است. حزب محافظه کار به این ترتیب اکثریت کرسی‌های مجلس عوام را به خود اختصاص داد.
حزب کارگر به ریاست جرمی کوربین 191 کرسی به دست آورد که 71 کرسی کمتر از انتخابات سال 2017 است. حزب ملی اسکاتلند هم با به دست آوردن 55 کرسی که 20 کرسی بیشتر از انتخابات قبلی است، در انتخابات روز گذشته سوم شد. شمارش آرا در سراسر انگلیس ادامه دارد و پیش بینی می‌شود صبح امروز نتایج نهایی مشخص شود.
بر اساس نتایج انتخابات پارلمانی زودهنگام انگلیس که روز پنجشنبه برگزار شد، بوریس جانسون نخست وزیر کنونی دوباره از منطقه آکسبریج Uxbridge و ساوت رایسلیپ South Ruislip انتخاب شد.
بوریس جانسون از اینکه «مأموریتی قدرتمند» برای تحقق برگزیت به دست آورده است، ابراز خرسندی کرد.
نخست وزیر انگلیس پس از اعلام نتایج انتخابات عمومی این کشور و پیروزی در انتخابات، در سخنانی تاکید کرد لندن در تاریخ مقرر به طور قطع از اتحادیه اروپا خارج می‌شود.
بر اساس نتایج انتخابات پارلمانی زودهنگام انگلیس که روز پنجشنبه برگزار شد، بوریس جانسون نخست وزیر کنونی دوباره از منطقه آکسبریج Uxbridge و ساوت رایسلیپ South Ruislip انتخاب شد.

استقبال اتحادیه اروپا
اتحادیه اروپا از نتایج انتخابات عمومی انگلستان که با پیروزی حزب محافظ کار به رهبری بوریس جانسون همراه بود، استقبال کرده است.
 با این حال یک مقام اتحادیه اروپا هشدار داد که دستیابی به یک توافقنامه همکاری‌های تجاری جدید با انگلستان در کمتر از دو ماه بسیار دشوار خواهد بود.
مقامات اتحادیه اروپا گفتند به زودی میشل بارنیه مذاکره کننده ارشد این اتحادیه در امور برگزیت را به لندن گسیل می‌دارند تا درباره این توافقنامه با مقامات انگلیس گفتگو کند.
فرانسه و سوئد نیز از آراء گسترده جانسون در انتخابات انگلستان استقبال کردند.
وزیر امور اروپا در دولت فرانسه گفت: شفافیت نتایج انتخابات انگلیس می‌تواند به زمانبندی درست برگزیت کمک کند.

تصمیم جرمی کوربین برای استعفا
رهبر حزب کارگر انگلیس با بسیار ناامید کننده خواندن نتایج انتخابات انگلیس، از تصمیم خود برای استعفا خبر داد.
«جرمی کوربین» رهبر کارگر انگلیس امروز (جمعه) در واکنش به پیروزی حزب محافظه‌کار در انتخابات سراسری این کشور، گفت که از سمت خود استعفا می‌دهد.
به نوشته خبرگزاری «رویترز»، کوربین با «بسیار ناامید کننده» خواندن نتایج انتخابات سراسری روز گذشته انگلیس گفت:‌ »در هیچ کارزار انتخاباتی آتی، من رهبر این حزب (کارگر) ‌نخواهم بود».

جانسون: حکم محکمی برای اجرای برگزیت گرفتیم
نخست‌وزیر انگلیس با تاریخی توصیف کردن انتخابات سراسری روز گذشته این کشور، پیروزی حزب محافظه‌کار را حکم محکمی برای اجرای برگزیت دانست.
«بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس و رهبر حزب محافظه‌کار امروز (جمعه) اکثریت قاطع حزب خود در انتخابات سراسری این کشور را «حکم محکمی برای اجرای برگزیت» و خروج از اتحادیه اروپا توصیف کرد.
به نوشته خبرگزاری «رویترز»، جانسون با تاریخی توصیف کردن این انتخابات سراسری در انگلیس، گفت: «به‌نظر می‌رسد که به این دولت محافظه‌کار کشور، حکم قدرتمند جدیدی اعطا شده است، برای اجرای برگزیت، و نه فقط اجرای برگزیت بلکه متحد کردن این کشور به پیش بردن آن».

افزایش احتمال همه پرسی جدایی اسکاتلند
رئیس حزب ملی اسکاتلند گفت: اسکاتلند پیام روشنی دارد، ما دولت بوریس جانسون را نمی‌خواهیم و نمی‌خواهیم از اتحادیه اروپا خارج شویم
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، نتیجه انتخابات مجلس عوام در انگلیس که با پیروزی حزب محافظه کار به ریاست بوریس جانسون همراه شد، احتمال برگزاری همه پرسی در اسکاتلند برای جدایی از انگلیس را افزایش داد.
نیکولا استورجن رئیس حزب ملی اسکاتلند که حزب او توانست تعداد کرسی‌های خود را با 20 کرسی افزایش به 55 کرسی برساند، گفت: اسکاتلند پیام روشنی دارد، ما دولت بوریس جانسون را نمی‌خواهیم و نمی‌خواهیم از اتحادیه اروپا خارج شویم.
وی افزود: نتایج انتخابات در بقیه انگلیس تیره و تار است، اما نشان می‌دهد اسکاتلند باید حق انتخاب داشته باشد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انگلیس انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره برتری پرسپولیس در خانه نساجی مازندران اظهار کرد: پرسپولیس خوب بازی را شروع کرد و می‌توانست نیمه اول را با اختلاف چند گل به سود خود تمام کند، اما با بی‌دقتی موقعیت‌ها را سوزاندند، همین موضوع در نیمه دوم ایجاد مشکل کرد، چون نساجی با انگیزه جبران تک گل خورده وارد زمین شد. مانده‌ام اوسمار که برزیلی است و در بهترین کشور فوتبالی دنیا مربیگری را یاد گرفته، چطور متوجه نشد سروش رفیعی از همان اول بازی تا موقعی که اخراج شد، در حال خطا کردن روی بازیکنان حریف بود و حتی اگر داور سخت‌گیری می‌کرد در همان نیمه اول می‌توانست او را اخراج کند.

دروازه‌بان روستایی هم شیرجه می‌زند

وی ادامه داد: در نیمه دوم حتی زمانی که رفیعی اخراج نشده بود تیم نساجی بر بازی سوار بود و بعد از ۱۰ نفره شدن پرسپولیس با جسارت بیشتری بازی کرد و به گل تساوی رسید. اگر سرعت بالای اورونوف نبود و گل دوم زده نمی‌شد، در خوش بینانه‌ترین حالت بازی مساوی تمام می‌شد. بازیکنان پرسپولیس خسته و کم رمق بازی می‌کردند و انگار روز قبل از بازی با نساجی، یک بازی سنگین داشتند، چون دونده و پر انرژی نبودند و انگار به پای برخی بازیکنان وزنه بسته بودند. ضمن اینکه گلی که بیرانوند خورد اصلاً قابل قبول نبود. نه اینکه بیرانوند نباید گل بخورد ولی مگر چالش مانکن بود که در جای خود نشست و نظاره‌گر رفتن شوت بازیکن نساجی به درون دروازه بود؟ یک دروازه‌بان روستایی هم روی این توپ شیرجه می‌زد حتی اگر نمی‌گرفت و توپ گل می‌شد. بیرانوند دستش را هم دراز نکرد تا توپ را بگیرد.

بازیکنان پرسپولیس باهوش بازی نمی‌کنند

بازیکن سابق پرسپولیس تأکید کرد: تنها کسی که در بازی‌های اخیر پرسپولیس با دل و جان بازی می‌کند و کم نمی‌گذارد اورونوف است. او عامل اصلی برد تیم برابر نساجی بود و به دفعات توپ را می‌برد، اما کسی همراهی‌اش نمی‌کرد. به او نزدیک نمی‌شدند تا از او توپ بگیرند و توپ بدهند. گل دوم پرسپولیس را هم اگر به امید بازیکن دیگری می‌ماند، موقعیت از دست می‌رفت. دیگر بازیکنان پرسپولیس باهوش بازی نمی‌کنند و اعتماد به نفس ندارند. از گرفتن توپ سلب مسئولیت می‌کنند و طفره می‌روند. پرسپولیس شانس آورد که اورونوف را داشت و توانست در خانه نساجی برنده شود. در کل پرسپولیس در دیداری برنده شد که لیاقت آن را نداشت و خوشبختانه ۳ امتیاز دیداری بیرون از خانه را گرفت.

پرسپولیس بی‌توجه به نتایج استقلال باشد

یوسفی خاطرنشان کرد: پرسپولیس اصلاً نباید توجهی به نتایج بازی‌های استقلال داشته باشد. اگر تمامی بازی‌های خود را تا پایان فصل ببرد می‌تواند به قهرمانی برسد؛ بنابراین تمرکز خود را روی بازی‌های خوش بگذارد و بی‌توجه به نتایج رقیب سنتی باشد. پرسپولیس قهرمانی می‌خواهد باید از سد رقبا بگذرد و کاری نداشته باشد که استقلال چه می‌کند. طبیعی است که رقیب نتواند همه امتیازات را بگیرد، اما اگر پرسپولیس توجه خود را روی بازی‌های حریف بگذارد موفق به برتری نمی‌شود. آن قدر بازی‌های هفته‌های آخر تمرکز و دقت می‌خواهد که نباید وقت خود را روی نتایج استقلال بگذارد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تذکر ویژه رهبر معظم انقلاب درباره دور دوم انتخابات چه بود؟
  • اسامی ۲۲ حوزه برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخابات البرز نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • پورعلی گنجی این فصل را از دست داد؛ جدایی از پرسپولیس قطعی شد؟
  • تصاویری از بنرهای تبلیغاتی شانا و امنا در سطح شهر تهران /از لیست‌های دیگر خبری نیست
  • مهمترین اخبار ۱۹ اردیبهشت/احتمال عرضه داروی ایرانی SMA
  • افزایش فشارها برای استعفای سوناک
  • توخل: پیروزی در برنابئو غیرممکن نیست؛ سرمربی بایرن مونیخ با نتایج قضاوت می‌شود
  • زاخارووا: در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد