Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در لایحه بودجه سال ۹۹ در جدول شماره ۶ بخش جداول کلان، اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در فصل ارتباطات و فناوری اطلاعات برآورد شده است.

دولت در لایحه بودجه ۹۹، مبلغ ۸ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۹۱۰ میلیون ریال ( ۸ هزار و ۵۰۵ میلیارد ریال) را برای عملکرد هزینه ای این بخش برآورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که برآورد عملکرد هزینه‌ای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۹۷ مبلغ ۴ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۲۵۳ میلیون ریال بوده و در بودجه هزینه ای مصوب سال ۹۸ نیز، برای اعتبارات این بخش ۶ میلیون و ۲۴۳ هزار و ۱۰۴ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

از مبلغ در نظر گرفته شده برای اعتبارات هزینه ای سال ۹۹ مبلغ ۵۲۰ هزار میلیون ریال مربوط به بودجه اختصاصی می شود.

در همین حال در بخش اعتبارات مربوط به تملک دارایی های سرمایه ای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور نیز، عملکرد سال ۹۷ مبلغ ۱۱ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۵۹۳ میلیون ریال بوده و بودجه مصوب این بخش در سال ۹۸ مبلغ ۳۰ میلیون و ۴۰۵ هزار و ۲۹۰ میلیون ریال درنظر گرفته شده است.

در این راستا در لایحه بودجه سال ۹۹ ، برآورد اعتبار مربوط به تملک دارایی های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۳۲ میلیون و ۵۹۱ هزار و ۴۵۶ میلیون ریال پیشنهاد شده است.

کد خبر 4794058 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: بودجه 99 کل کشور لایحه بودجه سال 99 کل کشور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تخصیص اعتبارات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری تحقیقات علمی امنیت اطلاعات شرکت دانش بنیان فناوری فضایی ربات فیس بوک موبایل اینترنت فناوری نانو زیست فناوری محمد جواد آذری جهرمی گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت

امتداد - اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه مجازی خود در مورد ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳ نوشت: «اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ده هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید. نگهداشت کادر درمان و ارتقاء نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.»

در این زمینه بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت نیز گفت: مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعمال مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال خبر داد و گفت: این مصوبه در بودجه امسال دیده شده است.

وی گفت: با توجه به نیاز‌هایی که در جامعه ما وجود دارد بحث پرداخت فوق العاده خاص را از دو سال پیش به صورت مستمر آغاز و سال گذشته در صحن مجلس از نمایندگان مجلس درخواست و آن را پیگیری کردیم که با تلاش رئیس سازمان برنامه و بودجه، این مصوبه به تصویب رسید.

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • سازمان ملل هزینه بازسازی غزه را حدود ۵۰ میلیارد دلار برآورد کرد
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار