Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،کریم قدرتی  سرپرست کشتارگاه صنعتی تبریز در حاشیه افتتاح مهمانسرای کشتارگاه صنعتی تبریز گفت: به منظور ارتقاء سلامت و تامین رفاه حال چوبداران و پیمانکارانی که به طور شبانه روز با مجموعه کشتارگاه صنعتی تبریز همکاری دارند، مهمانسرای این کشتارگاه با ۵ اتاق و ۱۵ تخت افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ساختمان مهمانسرا کشتارگاه صنعتی تبریز با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال پس از بهسازی و تامین زیرساخت‌های اولیه آماده بهره برداری شده و در صورت افزایش نیاز اقامتی، توسعه خواهد یافت.

او در ادامه با اشاره به اهم اقدامات اخیر انجام آن مجموعه تصریح کرد: اکیپ‌های بازرسی مشترک بین کشتارگاه صنعتی تبریز و سازمان دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با هدف نظارت بر توزیع گوشت‌های استحصالی روزانه و رسیدگی بر وضعیت کشتار‌های غیر مجاز راه اندازی شده و در روز‌های آینده طرح بازرس افتخاری را شروع می‌کنیم.

قدرتی در تبیین طرح بازرس افتخاری گفت: شهروندان برای تامین سلامت حداکثری خود به زودی خواهند توانست مشاهدات و مستندات خود را جهت رسیدگی به بازرسان ما منتقل خواهند کرد تا از تخلفات آشکار و پنهان موجود برای تامین امنیت غذایی جامعه جلوگیری شود.

سرپرست کشتارگاه صنعتی تبریز از دیگر اقدامات پیش روی آن مجموعه را ایجاد میدان دام عنوان کرده و خاطرنشان ساخت: در این طرح عمومی شهروندان به جای طی مسافت‌های طولانی جهت تامین گوشت مورد نیاز خود که گاهاً از کشتار‌های غیر مجاز و غیر بهداشتی کنار جاده‌ای است، می‌توانند با مراجعه به کشتارگاه صنعتی تبریز و انتخاب دام مورد نظر اقدام به سفارش ذبح همان دام نموده و پس از اتمام مراحل پیش سرد سازی، فردای همان روز دام خریداری شده خود را در مقابل درب منزل تحویل بگیرند.

قدرتی یادآور شد: در این طرح دام ذبح شده در مقابل دوربین‌های نظارتی این مجموعه به نام خریدار ثبت و کدگذاری خواهد شد تا ضمن کسب اعتماد عمومی، محصول خریداری شده عیناً به مشتری تحویل داده شود.

سرپرست کشتارگاه صنعتی تبریز در پایان از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برای سال آینده خبرداد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتارگاه امنیت غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه مراغه گفت: به منظور ایجاد و گسترش همکاری‏‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش‏ بنیان، تفاهم نامه  مشترک همکاری دانشگاه مراغه با شرکت صنعتی فولاد ماهان تبریز منعقد شده است.

محمد زادشکوریان افزود: استانداردسازی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش بنیان با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنّی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص از دیگر اهداف این تفاهم نامه صنعتی و آموزشی است.

وی اضافه کرد: بهره‏ مندی از توانمندی‏‌های نیروی انسانی، دانش فنّی، تجهیزات و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی به منظور حل معضلات و چالش های صنعت فولاد در اولویت برنامه‌های دانشگاه مراغه و این شرکت خواهد بود.

به گفته رئیس دانشگاه مراغه، ایجاد زمینه برای کارآموزی دانشجویان و فرصت مطالعاتی اساتید در این تفاهم نامه آمده است.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری