Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@04:52:41 GMT

آمار فوق‌العاده پرسپولیس در مصاف با سایپا

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۸۷۴۶

آمار فوق‌العاده پرسپولیس در مصاف با سایپا

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی با سایپا بازی می‌کند که پیروزی‌های بیشتری را نسبت به این حریف کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های سایپا و پرسپولیس در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ساعت 15 فردا در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم می‌روند.

هر دو تیم به پیروزی در این مسابقه نیاز مبرم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با کسب 3 امتیاز امیدوار به کسب عنوان نخست نیم‌فصل اول می‌شود و سایپا از پایین جدول جدا می‌شود.

سرخ‌پوشان پیش از این 48 بار با خودروسازان دیدار کرده‌اند که 23 بار به پیروزی رسیده‌اند، 8 مرتبه شکست خورده‌اند و در 17 مسابقه با تساوی از زمین خارج شده‌اند.

پرسپولیس در تقابل‌های رودررو تقریباً سه برابر سایپا به پیروزی رسیده و 65 گل وارد دروازه نارنجی پوشان کرده است. سایپا نیز 47 مرتبه موفق به فتح دروازه سرخ‌ها شده است.

تیم‌های سایپا و پرسپولیس در تمامی ادوار لیگ برتر با یکدیگر بازی کرده‌اند و نظیر این اتفاق کمتر رخ داده است. سرخ‌پوشان از سال 72 تا 82 برابر سایپا مغلوب نشدند تا رکورد 10 سال شکست‌ناپذیری را برابر این رقیب همیشگی ثبت کنند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس سایپا هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند

شهریار مغانلو در جریان برد 2-1 تیم سپاهان برابر ملوان یک گل دیگر زد و 14 گله شد. 14 گل در 24 بازی حالا رفته رفته آماری آبرومند برای لیگ برتر کشورمان محسوب می شود.

به گزارش طرفداری، شهریار مغانلو در حالی به این آمار رسیده که در سالهای اخیر، گلزنان لیگ برتر ایران آماری بسیار ضعیف از خود به جا گذاشته اند. در سال گذشته تعداد گلهای بهترین گلزن لیگ به عدد 14 هم نرسیده بود و همین شهریار مغانلو با 13 گل آقای گل مسابقات لیگ حرفه ای شد. اما مغانلو در فصل جاری در حالی که 6 بازی کمتر از فصل گذشته داشته، 14 گل زده و در 6 بازی آتی می تواند آمار خود را در بهترین شرایط حتی به 20 گل برساند که یک آمار رویایی برای آقای گل لیگ برتر ایران محسوب می شود.

در تاریخ لیگ ایران برخی اوقات آمارهای شایسته و قابل توجهی در زمینه گلزنی داشته ایم. برخی از این آمارهای فوق العاده به قرار ذیل است:

حسین کلانی از پرسپولیس با 7 گل در 4 بازی لیگ سال 49 (فقط آمار دور نهایی محاسبه شده) حسین کلانی و صفر ایرانپاک از پرسپولیس در لیگ سال 1350 (هرکدام با 12 گل در 14 بازی) فرشاد پیوس از پرسپولیس در لیگ سال 1373 (20 گل در 24 بازی) رضا عنایتی از استقلال در لیگ سال 85 (21 گل در 30 بازی) رضا نوروزی از فولاد خوزستان در لیگ سال 1390 (24 گل در 34 بازی)

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات