Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای توضیحاتی را در خصوص قرارداد سرمربی تیم ملی ارائه داد. تاریخ انتشار: 12:32 - 22 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۴۲۳

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای توضیحاتی را در خصوص قرارداد سرمربی تیم ملی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس موارد ذیل درباره قرارداد ویلموتس به اطلاع عموم می‌رسد:

۱. کل دستمزد کادر مربیان خارجی تیم ملی چه در زمان آقای کی‌روش و چه آقای ویلموتس از محل عواید فیفا که جهت توسعه فوتبال پرداخت می‌شود پرداخت شده و ارتباطی با منابع داخلی نداشته و ندارد. در موضوع قرارداد اخیر هم همانطور که بار‌ها اعلام شد با توجه به تحریم‌های ظالمانه و مشکل انتقال پول از حساب فیفا با تایید ستاد محترم تحریم استقراض انجام گرفته است.

۲. برای اولین بار در قرارداد‌های مشابه با آقای ویلموتس غرامت فسخ قرارداد صرفا سه ماه حقوق ماهیانه توسط طرفین تعیین شد که این موضوع در حال مذاکره است؛ لذا تفسیر‌های صورت گرفته از این موضوع و مبالغ طرح شده در سطح افکار عمومی کذب محض است.

۳. ویلموتس، که جامعه فوتبال او را معمار نسل طلایی فوتبال بلژیک می‌دانند، با حضور در ۴ جام جهانی در آخرین رتبه بندی فدراسیون تاریخ و آمار در رتبه نوزدهم بهترین مربیان جهان قرار گرفت.

۴. نتایج اخذ شده دور از انتظار و مشکلات مربوط به انتقال وجه از دلایل عمده قطع همکاری بوده و در نهایت به جهت هدف گذاری اولیه در صعود تیم ملی به عنوان تیم نخست گروه انجام گرفت.
بی شک، منافع ورزش و فوتبال کشورمان در این تصمیم مورد تاکید بوده و موضوع جابجایی هرگز رزومه و توانایی‌های یک مربی را زیر سوال نمی‌برد.

۵. اصل قرارداد به تاریخ ۲۱ آذر سال ۹۸ برای ریاست محترم کمیسیون فرهنگی مجلس، دیوان محترم محاسبات، بازرسی محترم کل کشور و حراست محترم وزارت ورزش و جوانان ارسال شده است.

۶. در قرارداد منعقده و برخلاف قرارداد مشابه قبلی، فدراسیون مالیات نمی‌پردازد.

۷. با توجه به مصوبه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال، شایسته است افرادی که در روز‌های اخیر و در هر جایگاهی اطلاعات نادرست در این باره به افکار عمومی ارائه دادند و در رسانه ملی مبلغ قرارداد را ۳ میلیون دلار و خسارت آن را ۳ میلیون دلار عنوان کردند، از رفتار غیر حرفه‌ای خود به صورت رسمی از مردم پوزش بطلبند.

بیشتر بخوانید: پایان کار مارک ویلموتس در ایران + عکس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویلموتس مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان لیگ در نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی اعلام کرد دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تصویر نامه سازمان لیگ را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • حواشی فوتبال جهان
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!