Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مازیار ناظمی، سخنگوی وزارت ورزش و جوانان در جدیدترین صحبت هایش بیان کرد که زی ۴ بار پول به حساب استراماچونی زده شده، اما برگشت خورده است. باید بگویم پولی را به صورت نقد از تهران به ترکیه بردیم تا سفارت ایتالیا این پول را به حسابی در ایتالیا برای استراماچونی واریز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقم ۱۰۸/۵۰۰ هزار یورو به حساب استراماچونی واریز شده و استراماچونی رقم اضافه تری را از مدیران درخواست کرده که قرار شده ۴۰ تا ۵۰ هزار یورو دیگر به حساب این مربی واریز شود.

این صحبت‌ها سبب واکنش شدید حسین خبیری، مدیر پرسپولیسی شد و در فضای مجازی نوشت: سالهاست که تیم محبوبتون از خدمات و الطافتون بهره‌مند هست، اما اون چیزی که در همه این سال‌ها نصیبش شده حسرت بود و اون چیزی که نصیب ما شده افتخار و افتخار و افتخار.

به هرحال مدیران پرسپولیس به تصمیات اتخاذ شده وزارت ورزش و جونان نسبت به سرمربی استقلال معترض هستند و انصاری فرد نیز چندی پیش بیان کرد که در روز‌های اخیر از وزیر ورزش، وزارت خارجه و معاون این وزارتخانه دنبال استراماچونی افتاده‌اند که او را برگردانند. سه ماه پیش این اتفاق برای برانکو افتاد، اما چنین کار‌هایی انجام نشد. عراقچی که می‌گفتند پرسپولیسی است، دنبال کار استقلال است. اگر پرسپولیس مورد حمایت دولت بود، برای سفر به ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا مجبور نبود در سه کشور توقف کند و از مسیری طولانی به ایران نمی‌آمد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اخبار ورزشی حسین خبیری استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم

به گزارش همشهری آنلاین مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آنها خواهد بود. ما با افتخار کارهای کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم اما این بانک پرسپولیسی شده است.

کد خبر 847167 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس