Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@16:45:14 GMT

دلیریان، سرپرست تیم کشتی اترک خراسان شمالی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۹۵۳۶

دلیریان، سرپرست تیم کشتی اترک خراسان شمالی شد

رییس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی اترک خراسان شمالی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر انتصاب دلیریان، حمید قشنگ نیز به عنوان سرمربی، هدایت تیم اترک را در رقابت های کشتی جام باشگاه های جهان برعهده خواهد گرفت.
یاسر تقی زاده افزود: انتصاب های جدید در راستای بومی گرایی تیم های ورزشی استان و جلب رضایت شهروندان خراسان شمالی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ششمین دوره مسابقات جام باشگاه های کشتی آزاد و فرنگی جهان، از ۲۶ تا ۲۹ آذر به میزبانی شهرستان بجنورد برگزار خواهد شد.

دلیریان پس از کسب ۲ نشان طلای گراند اسلم تایوان و هنرهای رزمی کره جنوبی در سال ۲۰۱۶ برای دومین بار به عنوان بهترین کوراش کار جهان انتخاب شد.

خراسان شمالی ۴۵ هیات ورزشی با افزون بر ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

برچسب‌ها بجنورد لیگ کشتی آزاد و فرنگی کشتی خراسان شمالی مصطفی دلیریان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد لیگ کشتی آزاد و فرنگی کشتی خراسان شمالی بجنورد لیگ کشتی آزاد و فرنگی کشتی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • داعش در افغانستان از بین رفته است