Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@13:57:39 GMT

آخرین خبرها از بازگشت استراماچونی به ایران

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۹۵۵۳

آخرین خبرها از بازگشت استراماچونی به ایران

رویداد۲۴ مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش و جوانان درباره بازگشت استراماچونی به نیمکت استقلال گفت: ما از زمانی که خبر فسخ یک طرفه این مربی آمد، با دستور مسعود سلطانی‌فر در حال تلاش هستیم تا او را به نیمکت استقلال برگردانیم. لحظه به لحظه این  فرایند هم اطلاع‌رسانی می‌کنیم تا شفاف‌سازی شود.

وی ادامه داد: اکنون خلیل‌زاده سرپرست مدیرعاملی استقلال در ترکیه است و استراماچونی هم در میلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود پول استراماچونی به حسابش واریز شود و از مدت قرارداد او  یک سال کاسته شود. به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا، چهار بار پولی که برای سرمربی ایتالیایی ریختیم برگشت خورد. بنابراین مجبور شدیم پولی را نقدا به ترکیه و از آن‌جا به سفارت ایتالیا ببریم تا استراماچوتی حسابی باز کند و پول را به آن بریزیم.

بیشتر بخوانید: استراماچونی امروز نیاید، فردا فتح‌الله‌زاده و مجیدی می‌آیند!

سخنگوی وزارت ورزش ادامه داد: مقدار این پول حدود ۱۰۸.۵ هزار یورو بود که البته استراماچونی حدود ۴۰ یا ۵۰ هزار یورو بیشار میخواست اما در هر صورت فکر نمی‌کنم درباره مسائل مالی ایشان دیگر مشکلی داشته باشند و تنها می‌ماند تغییر قراردادشان از ۲ سال به یک سال. امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد زیرا ما هر کاری می‌توانستیم برای استراماچونی و هواداران استقلال به عنوان مالک انجام دادیم.

او در خصوص صحبت‌های خلیل‌زاده مبنی بر رخ دادن معجزه برای بازگشت مربی ایتالیایی گفت: به هر حال این واریز پول همان معجره‌ای بود که رخ داده بود و امیدوارم استراماچونی هر چه زودتر به نیمکت استقلال بازگردد.

خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استراماچونی سرمربی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی تر عمل کند.

به گزارش خبروزشی، بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است اما مهدی قایدی بارها و بارها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899617

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است